Centralstasjonen |
Post Reply | Page <12 |
Author | |
bfr130
Veteran Joined: 26 desember 2009 Location: Norge Status: Offline Points: 115 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takk for det. Fantastisk fint det du har også.
Har akurat begynnt på en ny seksjon så det blir noen nye bilder etter vert. Har stått litt i stampe ide messig, men vi får se.
Du er hjertlig velkommen å se på nyåret når jeg har fått ting til å gå igjen.
Hilsen Tor
|
|
http://www.tors-modelljernbane.com. Multimous, Littfinski, Traincontroller sølv.
MJF byggeblogg "Mitt lille prosjekt" |
|
LokoJon
Medlem i MJF Joined: 12 mars 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 219 |
Post Options
Thanks(0)
|
OPPDATERT MED NYE BILDER !
DEL 3 ER PÅ GANG.....
|
|
Hilsen fra
LokoJon - Besøk oss på Facebook: Jonsdalen & Omegn - Lag din sporplan med Anyrail.com - Enkelt og bra ! |
|
Stian
Medlem i MJF Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
Post Options
Thanks(0)
|
Flott med oppdatering derifra og!
|
|
Norsk matriell en gang på 60-70tallet
Mvh stian |
|
Skjalg
Viderekommen Joined: 03 mars 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 38 |
Post Options
Thanks(0)
|
Less is more. Gratulerer med flott oppdatering.
_Skjalg |
|
LokoJon
Medlem i MJF Joined: 12 mars 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 219 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takk for fine tilbakemeldinger !
|
|
Hilsen fra
LokoJon - Besøk oss på Facebook: Jonsdalen & Omegn - Lag din sporplan med Anyrail.com - Enkelt og bra ! |
|
Svein_H
Fremo og MjF medlem Joined: 22 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 2110 |
Post Options
Thanks(0)
|
Skikkelig lekkert!
Svein
|
|
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside |
|
helleland
Nykommer Joined: 31 mai 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 485 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg måtte bere innom her litt... Fantastisk flott kompakt anlegg dette, og det blir utrolig gode sit-bilder! Fikk oppleve dette anlegget "live" på mj-messen her i Bergen for noen uker siden. To flotte mennesker sto der å viste stolt frem CentralStasjonen! Så enkelt, og bare så genialt for deg med liten plass hjemme!!! På dette anlegget finnes det faktisk 3 mj-verdener (3D) kanskje...
Jeg blei iallefall trollbundet av denne stasjonen! Gleder meg til neste prosjekt, som jeg vet hva blir! Riktig god helg og lørdagskveld. Hilsen fra Bergen og meg! |
|
Mvh
Stein Helleland ~ DIESEL ONLY, PLEASE ~ |
|
LokoJon
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Stein !
Takk for hygggelig tilbakemelding !!!!
Centralstasjonen er nå litt på "vent" i forhold til et nytt prosjekt på nytt hobbyrom/kontor hjemme.
Har fikset litt på en Køf jeg hadde fra Trix slik at den ser litt mer forbildetro mot Køf'en som gikk i Norge etter krigen.
Fikk tak i dekaler på Hobbytrain i Drammen, kjøpte farger og satte i gang.
Fikk hjelp av Tore i Togbutikken på gamle bilder og litt input.
Demonterte det meste, grunnet, spraymalte og lakket maskinen.
Satte på mine første dekaler på et lok, og følte resultatet ble ok.
Ikke HELT forbildetro, men ok for mitt bruk.
Slik så den ut først:
Etter litt jobb ble det slik:
Slik kunne det sett ut for mange år siden:
|
|
Hilsen fra
|
LokoJon
Post Options
Thanks(0)
|
Oppdatert 15.01.2012; Reisebrev modelljernbanemesen i Bergen 7-9. oktober 2011 |
|
Hilsen fra
|
Post Reply | Page <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |