Ålgård oppdateres |
Post Reply | Page <12 |
Author | |
Ørjan
Fremo og MjF medlem Joined: 06 november 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 818 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vel....
Han gjør seg godt på bilde den modulen... Men vet ikke hvem han derre fyren der har der å gjøre
Well, Capt. Darling....
Her er det blitt gjort noe idag og. Har tatt for med den midterste modulen på Ålgård og fjernet skinnegang og grus i all mass...
Har og litt bedre bilder denne gang...
Edited by Ørjan - 01 april 2011 at 14:36 |
|
Mvh
Ørjan Utne Kor går toget idag?? |
|
Espen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tøft dette Ørjan
Siden du satser på å bygge Ålgård helt riktig denne gangen så må du vel til med håndbygde veksler |
|
Mvh Espen
Oversjefsnestleder Fladjæren mj klubb avd 3 etage og MJBV Hovedkontor. Marklin Digital. |
|
Ørjan
Fremo og MjF medlem Joined: 06 november 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 818 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nå nei. Den kunnskapen har eg isje....
|
|
Mvh
|
Espen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
Post Options
Thanks(0)
|
Manglende kunnskap kan umulig være god nok grunn.
Har ikke du hørt at ting kan læres, selv i høy alder |
|
Mvh Espen
Oversjefsnestleder Fladjæren mj klubb avd 3 etage og MJBV Hovedkontor. Marklin Digital. |
|
Ørjan
Post Options
Thanks(0)
|
Joda.... men.... men... å fillern da!
Blir nok ikke det på Ålgård i denne omgang da vi allerede har alle vekslene liggende.
Vi tenker på andre prosjekt, så får vi se om vi tør å hive oss på noe slikt.
Blir det noe Fremo på deg da Espen? Eller holder det med å følge med på avstand og være med på treff?
|
|
Mvh
|
aha
FREMO-forummedlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 254 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ahh....sjikkeligt bra Ørjan :)
Arne
|
|
Espen
Post Options
Thanks(0)
|
Fremo ?
Svaret er : Ja, hver torsdag |
|
Mvh Espen
|
aha
FREMO-forummedlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 254 |
Post Options
Thanks(0)
|
Da må det kjøpes preisere med bunad og finstas først. For i dag gikk det et "langt" passasjertog forbi stasjonen. Mange hadde stilt seg opp på perrongen for å få med seg dette skjeldne fenomenet. Det ryktes om at det skal gå enda et tog senere idag, da som blanda tog.
Gratla me dajen.
A Edited by aha - 17 mai 2011 at 13:12 |
|
Ørjan
Post Options
Thanks(0)
|
Se der, ja!Framgang på jærbanen sin avstikker:-)
Gratulerer med dagen alle sammen!
|
|
Mvh
|
Tjetland
Fremo og MjF medlem Joined: 10 mai 2011 Location: Norge Status: Offline Points: 221 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hvordan går det med Ålgård? Jeg har drevet og forsket litt på skinnegangen... Tror veksel med stigning 1:8 passer bra... så det kommer jeg til å satse på. Tenker kanskje å bygge min variant også i FREMO, men jeg har ikke så mye kunnskap om dette så jeg har vel litt å sette meg inn i
|
|
http://aalgaardbanens-venner.com/
|
|
Post Reply | Page <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |