Problem med plassering av svar i tråd |
Post Reply |
Author | |
KjellAn
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1011 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 18 januar 2011 at 20:33 |
Jeg har problemer med å plassere videre innlegg i en eksisterende tråd. Se denne tråden om diverse 2011-nyheter. Innlegget ser ut til å komme innskutt i innlegget ovenfor - forskjøvet en margbredde til høyre. Jeg bruker Opera 11.00 som nettleser, og har ikke opplevd slike problemer tidligere. Edit: En annen ting: Det ser ut som forumets klokke går ca 1/2 time for sakte. Denne endringen ble lagt inn av meg nå kl 21:11 Edited by KjellAn - 18 januar 2011 at 20:38 |
|
hilsen KjellAn
Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers |
|
KjellAn
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oppdatering: Nå ser det ut som innlegget mitt er blitt riktig plassert. Jeg har vært logget av ca 1 1/2 time siden feilvisningen oppsto. Hva skjer ... Dette innlegget ble skrevet kl 22:43 |
|
hilsen KjellAn
Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |