Dårlig informasjon |
Post Reply |
Author | |
kjetil
Viderekommen Joined: 31 desember 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 48 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 21 oktober 2006 at 13:56 |
Neste helg skal både stavanger og larvik modelljernbaneklubb arrangere messe. Men på MJF sin aktivitetsliste står det kun dato for arrangementet. Ikke noe klokkeslett, ikke noe kjørebeskrivelse, ikke noe linker. Det står; mere info kommer senere! Det begynner vel å bli litt i det seneste laget snart vel? Kjetil Johansen |
|
aha
FREMO-forummedlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 254 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei, Beklager dårlig informasjon, men her er litt mer info. Åpningstiden 12-17 begge dager. Vedlegger også ett lite kartutsnitt. Mvh. Arne Håheim, Stavanger Modelljernbaneklubb
|
|
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
|
Var ikke klar over at det var noen messe i Larvik i år stod så vidt jeg vet ingenting om det i hverken MJ - bladet eller Modell og Elektronikk. Men er det sånn at de har begynt å arrangere messe hvert år nå ? De har brukt å bare arrangere hvert andre år før......
|
|
Hilsen Andreas.
|
|
Andreas
Post Options
Thanks(0)
|
OK, da er fattern med på en tur nedover til Larvik på lørdagen eller søndagen. Er det noen som planlegger å selge en pent brukt El 16 Nydesign AC på denne messa så hold den av til meg I hvilket tidspunktet er det åpent for publikum på denne messa ? Edited by Andreas - 21 oktober 2006 at 18:49 |
|
Hilsen Andreas.
|
|
Heine Pedersen
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 506 |
Post Options
Thanks(0)
|
Andreas, det er ikke messe i Larvik til helga. Det er neste år...
"Larvik Modelljernbaneklubb arrangerer modell- og hobbymesse i farrishallen i larvik den 27 og 28 oktober 2007. Mer info kommer senere." Edited by Heine Pedersen - 21 oktober 2006 at 18:59 |
|
kjetil
Viderekommen Joined: 31 desember 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 48 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det er ikke så lett å vite heller. Når Horten modelljernbaneklubb arrangerte messe nå sist i år, så sto det at den ble arrangert i 2010... og ikke i 2006. Og det var heller ikke noe klokkeslett som stemte!Da er det ikke så lett for de som ikke vet noe å få det med seg.
|
|
Mvh.
Kjetil Johansen Norsk materiell fra 1980 -> |
|
Andreas
Post Options
Thanks(0)
|
Å faen kanskje på tide at jeg begynner å lese hele datoen, får satse på messa i Drammen i år da. Nå kommer jeg garantert til å huske at det messe i Larvik til neste år i hvertfall |
|
Hilsen Andreas.
|
|
Ørjan
Fremo og MjF medlem Joined: 06 november 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 818 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er det så vanskelig å komme seg til Sør-Vest landet da? Vi har da ein bra messe me og på Voll som Arne har skrevet! |
|
Mvh
Ørjan Utne Kor går toget idag?? |
|
Andreas
Post Options
Thanks(0)
|
Har hørt om mye bra fra messene på Vestlandet. Men tviler på om fattern er med på å kjøre gode 100 mil tur/retur for en messe når det alikevel er messe her på østlandet om en måned uansett. Man har "litt" for mye å henge fingra i til å ha tid til det dessverre..... Men skal ikke utelukke at jeg "låner" bilen og kommer en tur over fjellet til neste år når jeg har fått lappen Hvis ikke så går det alltid et tog....... Edited by Andreas - 21 oktober 2006 at 22:36 |
|
Hilsen Andreas.
|
|
kjetil
Post Options
Thanks(0)
|
Alltid og alltid..... Det skal man ikke stole på med NSB....
|
|
Mvh.
Kjetil Johansen Norsk materiell fra 1980 -> |
|
Ørjan
Fremo og MjF medlem Joined: 06 november 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 818 |
Post Options
Thanks(0)
|
Neste år? Litt for sent det ja... |
|
Mvh
Ørjan Utne Kor går toget idag?? |
|
Andreas
Post Options
Thanks(0)
|
Ikke dagens NSB i hvertfall det har du rett i Vi retter det til "det var en gang det alltid gikk et tog" |
|
Hilsen Andreas.
|
|
Jon S.
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 24 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg hadde ikke sett noe om saken på noen av de norske foraene, så jeg var kjapp og tok straks notater da jeg lånte Modell & Elektronikk 3/2006 av en kompis: 25. - 26. nov. Nettstedet for Modellmessen har vist seg å heller ikke by på særlig mye, men det viktigste sto iallfall i Modell & Elektronikk. Inkludert en annonse som reklamerte med
Barn kr. 20,- Mvh Jon S. esshpmi (en som selv håper på mer info) |
|
Andreas
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, hvorfor står det ikke noe om messa i Drammen på MJF sine nettsider ?
|
|
Hilsen Andreas.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |