MJF-messe? |
Post Reply |
Author | |
steloe
Nykommer Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 21 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09 august 2005 at 10:20 |
Jeg ser at Horten modelljernbaneforening planlegger messe i begynnelsen av oktober. Jeg har ennå å ikke sett noe om MJFs høstmesse. I fjor opplevde vi to konkurrerende messer i løpet av en måneds tid på høsten, og så en laaang vår uten messe. Hva med å samkjøre dette slik at MJF-messen kom om våren/ettervinteren? Steinar
|
|
Wickerman
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mulig at Horten også arrangerer en til våren. |
|
A matter of life and death
|
|
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei! For de av dere som er MJF-medlemmer, og derved har tilgang til de områdene på forumet som bare er åpne for medlemmer, kan dere lese mer om dette i tråden "Informasjon-Informasjon-Informasjon" hvor Styret legger ut informasjon. Det er jo ikke akkurat "Stats-hemmligheter" det er snakk om hvorhvidt MJF skal arrangere messe eller ei, så jeg kan informere dere om at det sittende Styret jobber med alternativer, siden Skedsmohallen var full-booket før dette Styret ble valgt, som ikke vil kollidere med andre mj-messer. Det vil komme informasjon når det er fattet endelige vedtak i saken. For Styret/ MJF Roger Halvorsen
|
|
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |