Messekomiteen? |
Post Reply |
Author | |
Sven Ole
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 241 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 28 mars 2006 at 18:12 |
Jeg sendte en E-post til messekomiteen angående å kunne bestille et bruktbord eller to til messen nå til helgen. Jeg fikk tilbake melding om at vedkommende som mottok E-posten var på ferie i Spania (noe jeg virkeligg under ham). Jeg sendte så spørsmålet videre til Nils Gullhav, men fikk som nok rett er, svar tilbake at det hadde han ikke noe med. Mitt spørsmål er derfor; til hvem, eller hvor skal jeg henvende meg for å få svar på mitt spørmål? NB! Dette er ikke på noen måte kritikk av noen, jeg er bare glad for at noen står på for oss i MJF, men jeg vet ikke hvor eller til hvem jeg skal henvende meg, og helga nærmer seg fort .
|
|
SOHo
|
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1621 |
Post Options
Thanks(0)
|
korrekt adresse skal vel i utgangspunktet være messe@mjf.no, men jeg er noe usikker på om ikke den egentlig går til spaniaturisten nå... Om du sjekker forsiden av mjf.no og velger "om mjf" og "styret i mjf" så finner du epostadressen til styremedlem Tore eid bjerke som og sitter i messekomiteen. Eirik |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |