Anbefalinger til en nybegynner. |
Post Reply |
Author | ||
Larspk
Nykommer Joined: 11 juni 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 8 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 13 juni 2009 at 17:17 |
|
Jeg titter litt på nmj.no etter startsett. Noen anbefalinger?
Er det greit å bruke sponplate(r) som underlag?
|
||
kokken
Fremo og MjF medlem Joined: 24 mars 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 728 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hei og velkommen som mj-bygger, når det gjelder startsett så synes jeg selv at dette er et fint sett. Selv om det koster litt
Jeg bruker kun finèr plate som underlag, men du kan ta en titt på denne tråden her som har vært oppe flere ganger. Kanskje du blir litt klokere på hva du bør velge http://forum.mjf.no/forum_posts.asp?TID=4422
|
||
Chr. Lil.
Veteran Joined: 08 januar 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 246 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Jeg kjøpte det startsettet fra nmj, veldig fornøyd
Da får en også et startsett som er digitalt..
|
||
Christian L.
|
||
Mr Bridger
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ikke bruk sponplate! Når du etterhvert skal til med liming av landskap og slikt, så kan platene svelle av all fuktigheten. En hobbyplate er fin synes jeg. Jeg har brukt både det og såkalt "åpent rammeverk" på mitt eget anlegg :
Plate : Åpent rammeverk : Flere bilder på hjemmesiden min på linken under her. |
||
Larspk
Nykommer Joined: 11 juni 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 8 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Takk for alle svara |
||
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |