Årets julegave til deg selv? |
Post Reply |
Author | |
Arne Lie
Medlem i MJF Joined: 09 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 262 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 desember 2007 at 16:43 |
EL2 blir årets julegave til meg selv Med egen modifisering av et Rocochassis (BR71) og en dyktig bygger av lokkåper (Jörgen Edgar) ble det helt etter min smak. En tjuvtitt før jul kan vi vel unne oss...
mvh
Arne L
|
|
Arne L
HO,DCC-NCE,Norsk og Svensk,tog, og sporveier,ep.3-5.Mj-hobby i 60år. Redaksjonsmedlem mj-bladet. |
|
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hilsen Andreas.
|
|
Dag Cato
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Post Options
Thanks(0)
|
Min gave til kona(?) og meg:
http://www.fotovideo.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=67183 Edited by Dag Cato - 22 desember 2007 at 19:33 |
|
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
|
Arne Lie
Medlem i MJF Joined: 09 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja ikke sant, - man føler seg mye bedre etterpå
mvh
Arne L
|
|
Arne L
HO,DCC-NCE,Norsk og Svensk,tog, og sporveier,ep.3-5.Mj-hobby i 60år. Redaksjonsmedlem mj-bladet. |
|
morten.h
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1363 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nye bremse klosser rundt om, ny master sylinder (bremser) ......samt kompressor sett som gir 236 hester fordelt på 671 kg bil..........stå pikk
|
|
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.) Morten Hagen |
|
Arne Lie
Post Options
Thanks(0)
|
vil tro en kjøretur booster modellarbeidet en smule da...
mvh
Arne L
|
|
Arne L
|
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jævla penisforlenger
Vi kan jo se hvem som broooooooooooooooooomer best når CE lappen er i boks...
Men på fart har jeg kanskje ikke så mye jeg skulle ha sagt
Edited by Andreas - 23 desember 2007 at 00:15 |
|
Hilsen Andreas.
|
|
hakhe
Medlem i MJF Joined: 30 desember 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 86 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kjøpte meg en litt forsinket julegave i år, følte at jeg måtte poste den her siden jeg er så glad for å få en sånn modell i hus! Dette er da som dere alle ser NSB BM 69 D, 3 delt sett. og har nr 69080. Fikk denne til en røverpris hos Amundsen Hobby. Antageligvis den modellen i samlingen jeg kommer til å verdsette mest! Edited by hakhe - 01 januar 2008 at 19:26 |
|
Alt går ann, det bare tar litt lenger tid og koster litt mere penger.
|
|
Arne Lie
Post Options
Thanks(0)
|
Gratulerer! Et tilbud man ikke kunne avslå rett og slett. En fin lokaltogsmodell du får mye moro med.
mvh
Arne L
|
|
Arne L
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |