Pelles Weblogg |
Post Reply | Page <123 |
Author | |
Pelle
Nettgruppen Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Post Options
Thanks(0)
|
I dag 2. juledag har jeg loddet sammen 4 nye vogner til en ny prototype av motorvognsett type 72. Dette er rester jeg hadde liggende, så det er foreløpig ingen nye konstruksjoner. Frontene vil derimot bli etset på nytt snart, så de blir det en del forandring på. Understellet er også et annet enn det forrige: Jeg skal prøve å tilpasse de Pikos BR 440 (art. nr 59990) som kan deles opp slik at de passer bedre til frakt. Dette settet er også fremdeles i produksjon og dermed lett å få tak i, noe Rocos BR 423 ikke lenger er.
|
|
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|
Pelle
Nettgruppen Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Post Options
Thanks(0)
|
Har hatt influensa de siste dagene og ligget rett ut. Da passer det best å starte opp litt pent. Fikk en spennende pakke på posten med mange nye og kommende prosjekter, så jeg loddet sammen 3 teakvogner i løpet av dagen. Eo 119, XCo internvogn og Ao2d salongvogn.
|
|
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|
Post Reply | Page <123 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |