amundsen hobby |
Post Reply | Page <12 |
Author | |
PIO
Medlem i MJF Joined: 21 desember 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 150 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei ! Det er jo ikke en ond debatt vi deltar i her, men jeg mener det er viktig å få belyst flere sider av en sak slik at ikke bare noen ytringer kommer på trykk. Dette vil da gi et feil bilde av virkeligheten. Jeg synes det er flott at du har god erfaring med Amundsen, det er det sikkert mange med deg som har, men man behøver ikke betegnes som ond, ( du har ikke gjort det da, men du mener at debatten er ond ), selv om man har andre erfaringer med samme butikk. Selv om jeg har god erfaring med Electrade og Hobby-Train, er det kanskje noen som har opplevd andre ting der også. Slik er det bare. Er vel ingen blant oss i denne verden som kan påberope seg å være feilfri ? Tror jeg skal ta meg en tur snart jeg, en besøkstur til noen av de nevnte MJ-forhandlerne. Hadde vært fint å se hva de kan tilby i butikkene sine også. Er litt ugreit å bo så langt unna forhandlerne, må jo kjøre 2 timer , men har en vært der en gang kan jo resten gå pr. web. |
|
Med hilsen Svein Erik.
En Hedmarking som har blitt guttunge igjen og trives med det !! <a href="http://home.broadpark.no/~sesahli/">Sjekk gjer |
|
Magne
Medlem i MJF Joined: 30 desember 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 81 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg har ikke noe forhold til Amundsen, men vil bare ytre at dette begynner å bli en så lang tråd at det nærmer seg en "meta debatt". Med det mener jeg en debatt om debatten. Hvem sa hva? Hva mente han med det? Hvorfor sa han det? Kan han ha ment noe annet? For all del, det er absolutt relevant å dele sine erfaringer med forskjellige forhandlere, og ytre dem slik at ferskinger som meg blir litt klokere, men å diskutere om de er gode på kundebehandling kan det neppe komme noe konstruktivt ut av. Man har forskjellige oppfatning, og har kanskje fått forskjellig behandling også. Slik jeg ser det får man ikke mer rett, eller et bedre argument ved at det fremføres flere ganger, noe som etter min mening gjelder i de fleste debatter...
|
|
Magne
|
|
PoP
FREMO-forummedlem Joined: 09 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 11 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei. I staden for å stole blindt på andre si erfaring så går det an å prøve ut sjølv. Sjøv så har eg bare positivt å sei om Amundsen. Har handla i butikken og pr. tlf.
Peder
|
|
Guests
Gjester |
Post Options
Thanks(0)
|
amundsen har da en grei butikk. Det kan riktignok bli litt vel trangt der på travle dager,men utvalget er det ikke noe å si på. lite likestrøm men det bryr ikke jeg meg om. Ps: De er jo nesten de eneste i byen også |
|
Post Reply | Page <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |