Animerte figurer |
Post Reply |
Author | |
Heine Pedersen
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 506 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 04 september 2009 at 23:08 |
Jeg har funnet fram noen gamle videoopptak fra turer gutta i Gleng MJ-klubb har vært på. I 2004 var vi på Eurospoor i Nederland, og der så vi dette anlegget med disse flotte animasjonene:
Mvh Heine |
|
traiNman
Veteran Joined: 07 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 500 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg var også på Eurospoor i 2004. Her er mine klipp fra samme sted:
Petter
|
|
Pelle
Nettgruppen Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Post Options
Thanks(0)
|
I det nye forumet kan man legge ved Youtube-klippene direkte (slik Heine har gjort). Klikk på "Legg til video"-knappen og kopier URL-adressen fra YouTube:
Edited by Pelle - 06 september 2009 at 19:56 |
|
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|
traiNman
Veteran Joined: 07 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 500 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tøft!
(jeg lurte på hvordan han hadde gjort det)
Petter
|
|
Heine Pedersen
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 506 |
Post Options
Thanks(0)
|
Veldig kjekk funksjon! Fant det ut helt tilfeldig selv. Mye mer fristende å klikke på videoene nå.
Artig at det er flere som har vært på samme messe. Vi er 10 glengere som reiser til Utrecht i år også. Mvh Heine |
|
a[c]e
Medlem i MJF Joined: 12 april 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 178 |
Post Options
Thanks(0)
|
Flotte videoer og animasjoner! Viser at det bare er fantasien som setter grenser :)
|
|
ace@samlerforumet.net
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |