N- skala vogner og lok |
Post Reply |
Author | |
robert.g
Nykommer Joined: 15 august 2013 Status: Offline Points: 9 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 18 august 2013 at 16:20 |
Norske N- skala vogner og lok, fines det ?
|
|
hsa77
Medlem i MJF Joined: 15 desember 2012 Location: Norge Status: Offline Points: 162 |
Post Options
Thanks(0)
|
Svært lite.
Av rene norske lok er det vel kun Cargonet CE-119 som er i salg. Du får også noen svenske RC-lok og Hector-rail. Se her http://shop.nmj.no/index.php?cPath=29_77_86&osCsid=90d2f858493c0ec58233f98ab4dec9e4 Vogner er det enda verre med, for tiden tror jeg du får tak i et par godsvogner med norske containere fra Fleischmann. http://www.alvalia.no/categories/fleischmann-n-vogner Da jeg begynte med N-skala fant jeg fort ut at jeg var nødt til å modellere tysk jernbane - alternativet ville vært å omlakkere eller scratchbygge materiell - noe som er langt hinsides mine modellbygge-evner.
Edited by hsa77 - 18 august 2013 at 19:36 |
|
Håkon
N-skala, 32mm hagejernbane, Roco Multizentrale Pro |
|
erakt
Medlem i MJF Joined: 13 mars 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 108 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nmodell i Sverige har en My omlakkert til Di3, men ikke på lager for tiden:
Siden det er omlakkert modell er det nok noen forskjeller på tak og antall førerromsdører men det avhengeger av hvor nøye du er. De har tidligere malt om CD 66. NMJ har fortsatt Arnold NSB kjølevogner: |
|
T A Eråk
"Det er bedre å være nesten forsinket enn nesten i rute" |
|
TorsteinS
Medlem i MJF Joined: 25 januar 2011 Location: Norge Status: Offline Points: 1178 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ta også en titt i eldre tråder i underforumet for N-skala. Denne er relativt ny: |
|
mikki
Medlem i MJF Joined: 19 august 2013 Location: Norge Status: Offline Points: 514 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei
Det er mulig jeg har nevnt dette før, men se på
Har ikke brukt dette selv, men her er der et ganske stort utvaLg
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |