Brawa Gammeltysker |
Post Reply |
Author | |
einjen
Veteran Joined: 17 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 1335 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 27 mars 2018 at 00:47 |
Hei.
Jeg lurer på et par ting angående Brawa sin gammeltysker: dekoderen skal være en SD21A Jeg finner ikke ut av hvordan røykmodulen fungerer. Jeg heller på olje, og så etter et par minutters febrilsk trykking på diverse funksjonstaster på roco multimaus, kommer det røyk. I ca to sekunder. Hvordan er dette egentlig tenkt å fungere?
|
|
--
Einar Næss Jensen Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk http://einarblog.homemade.no/einarblog |
|
b e pedersen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1081 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg kjenner ikke Brawa lok'et, men vil bare komme med et generelt råd vedr. fylling av røykaggregat, og da spesielt de som sitter i pipa/eksosrøret.
Jeg har opplevd at de er såvidt trange i åpningen at en ved fylling kan får en oppspent boble, slik at det virker som olje er påfyllt uten at det kun er den boblen. Jeg anbefaler å fylle 'fra bunnen' og benytter selv en sprøyte med tynn kanyle som kan føres ned i røykaggregatet. |
|
Bjørn Egil
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |