Eurospoor 2009 |
Post Reply |
Author | |
KjellAn
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1011 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 19 oktober 2009 at 22:25 |
Minner om Eurospoor - årets begivenhet i Utrecht / Nederland helgen den 23. - 25. oktober 2009.
Det er i hvertfall en del norske MJ-ere som drar nedover. |
|
hilsen KjellAn
Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers |
|
traiNman
Veteran Joined: 07 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 500 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg drar heller til hobbymessen på Voll like ved Stavanger denne helgen.
Petter
|
|
KjellAn
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1011 |
Post Options
Thanks(0)
|
For oss som kommer fra Østfold blir det omtrent like langt å reise til Nederland som til Stavanger.
Og jeg regner med at både antall utstilte MJ-anlegg og utvalget blant MJ-forretninger og brukthandlere er noe større på Eurospoor-messa i Utrecht/Nederland. Jeg gleder meg i hvertfall stort siden det er min første tur til akkurat Eurospoor. Håper dere også får en flott messe i Stavanger. |
|
hilsen KjellAn
Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers |
|
Heine Pedersen
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 506 |
Post Options
Thanks(0)
|
Messene her hjemme blir ikke helt det samme når man har vært på en del av de store litt lenger sør.
I år er vi 9 fra Gleng. 2 med fly på torsdag, og resten av oss i bil i morgen. Må jo ha med MiWuLa på veien også. |
|
Heine Pedersen
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 506 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det ble en veldig bra tur!
Her er et lite bildesammendrag fra selve turen. Og her er bildene av anleggene på messa. Ja, vi hadde det veldig artig. |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |