Første dag på Norges varemesse avsluttet |
Post Reply |
Author | |
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 18 november 2004 at 21:54 |
Da var første dag på Norges varemesse og derunder MjFs høstmesse avsluttet. Arendal hadde med seg et nydelig modulanlegg som vanlig. Stainar Ruud var på plass med sitt N-anlegg, og Ove Hagen med Fremo/fcs moduler og et Z-anlegg. Av forhandlere var Hobbymix, Norsk Jernbaneklubb, Modellcompagniet, Knuts Maskinservice/Modell&Elektronikk, Logo modellbiler og Vestfold Modelljernbane Import å se (har jeg glemt/oversett noen så korriger gjerne!). I tillegg stilte MjF med informasjonsstand, og det rykende ferske, sterkt forsinkede nummeret av mj-bladet var og på plass. Eirik
|
|
Wickerman
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tror de fleste mj"er venter til Helga, sli at de får seg med alle utstillere osv.... Jeg har bevist ventet til Lørdag med å dra på messa, istedet for å se et amputert utgave av mj avd i dag og i morgen.
|
|
A matter of life and death
|
|
Ove I Hagen
Medlem i MJF Joined: 06 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 40 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei som utstiller uten komersielle interesser, passet det fint med en stille dag. da kunne jeg testkjøre og sysle med diverse i fred og ro samt småprate rundt. og få med noen "live" strofer av Amund Maarud |
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
torsdagens besøkstall ble i dag oppgitt til og ha vært rundt 2500, hvilket jo er som en normal mj-utstilling, men det var likevel rimelig tynt i korridorene i går.... Dette skyldes naturligvis at messen er så stor at på langt nær alle 2500 besøkende har ruslet gjennom mj-delen tydeligvis. At mj-folket nok venter til helgen stemmer sikkert, men jeg tviler på om så mange av dem dukker opp likevel..... hvor mange av dem har i det hele tatt fått med seg at det er modelljernbane på denne messen, om de ikke har lest det på nettet her???? ikke mange tror jeg.... Eirik |
|
bawaria
Kommersielle aktører Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 8 |
Post Options
Thanks(0)
|
At mj-folket nok venter til helgen stemmer sikkert, men jeg tviler på om så mange av dem dukker opp likevel..... hvor mange av dem har i det hele tatt fått med seg at det er modelljernbane på denne messen, om de ikke har lest det på nettet her???? ikke mange tror jeg.... Eirik Ja jeg har lurt på hvor mange mj som vet at det er messe denne helgen. Det er ikke engang lagt ut på linken messer og utstillinger, mj bladet burde hvært ute for en måned siden. Etter hva jeg har leser meg til så har mjf omtrent 1300 medlemmer. Har tatt noen små rare tester selv på disse forumene, hvor jeg har funnet ut at det er en ca 100-150 forskjellige som er inne og titter. Hvor vil resterende mj folk få vite om Messen, jo igjennom jungeltelegrafen. Jungeltelegrafen er lite å stole på i denne forbindelse. Noen er kansje så heldige at de har abonert på bladet modell og elektronikk, hvor de har fått et lite nyss om messen. Jeg synes selv at vi har problemer i Horten noen ganger med å vite hvor vi skal legge ut våre dyre annonser og hvor de slår best. Men dette tar kaken hvor er anonseringen henn. Et undrende spørsmål, det bør vel være en messe komite. Driver selv et lite importfirma med mj relaterte saker fikk ikke innbydelse en gang. |
|
www.bawaria.no
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |