Bilder fra Gardermotreffet 2009 |
Post Reply |
Author | |
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 02 januar 2010 at 03:27 |
Jeg oppdaget at jeg ikke hadde lagt ut en billedreportasje fra høstens Gardermotreff på mitt nettsted slik jeg har gjort med tidligere treff jeg har vært på, så da var det bare å ta tida til hjelp i kveld. Her er resultatet. Jeg har forsøkt å plukke fram andre bilder enn de som allerede er vist tidligere i forskjellige sammenhenger.
http://www2.dmmh.no/~ses/index.php?aut=&vis=282&nid=3&engelsk=0 |
|
Svein S
|
|
Pelle
Nettgruppen Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Post Options
Thanks(0)
|
En kjempeflott reportasje, Svein. Mye nyttig info og flotte bilder! Synd vi ikke fikk dette i MJ-bladet..
|
|
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
Så vidt jeg husker fikk vel du tilsendt kopi av de 45 bildene jeg tok 1.11. til bruk i MJ-bladet, og du valgte ut fem av dem? Nå var også poenget med min egen reportasje nettopp å vise for det meste ANDRE bilder enn det som stod i MJ-bladet og på nettfora. |
|
Svein S
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |