ben til modul |
Post Reply |
Author | |
kokken
Fremo og MjF medlem Joined: 24 mars 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 728 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 23 august 2009 at 23:41 |
Jeg har akkurat skaffet meg et modulsett fra Tyskland med endprofil B96 flat. Det jeg ikke tenkte på var hvordan jeg skulle få montert ben på modulen, på den høye siden så er ikke det noe problem. Men derimot på den lave siden så blir det et problem siden den siden ikke er mer enn 5cm høy.
Jeg tenkte på om det hadde vært mulig å montere modulbena midt på modulen. Men det ser jeg for meg blir veldig ustabilt.
Er det noen som har noen gode tips/ideer???
|
|
MY1201
FREMO-forummedlem Joined: 08 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 811 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ta en tur til Bryn, jernbaneklubben, på torsdag og få en demonstrasjon og forklaring på et enkelt beinsystem. Fra 17 og utover.
|
|
Magne H.L.
Norsk, dansk og det som er artig. |
|
kokken
Fremo og MjF medlem Joined: 24 mars 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 728 |
Post Options
Thanks(0)
|
Da har jeg desverre ikke mulighet da jeg jobber samt at senere på kvelden så er det klubbkveld i Drammen. Har du noen bilder som evt kunne vise litt hvordan det systemet fungerer??
|
|
MY1201
FREMO-forummedlem Joined: 08 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 811 |
Post Options
Thanks(0)
|
På bilde nr to på denne side: http://www2.dmmh.no/~ses/index.php?aut=&vis=269&nid=3&engelsk=0
Modulen som ligger til høyre viser så vidt hvordan det ser ut med en klemplate.
Andre bilde i tredje innlegget i denne tråden: http://forum.mjf.no/forum_posts.asp?TID=3954
Modulen til venstre i bildet. Edited by MY1201 - 24 august 2009 at 00:19 |
|
Magne H.L.
|
kokken
Post Options
Thanks(0)
|
Ikke lett å se så mye på de to bildene, hehe |
|
MY1201
Post Options
Thanks(0)
|
Da får du ta deg en tur en torsdag eller komme på Gardermoen 30.10-01.11 og ta en nærmere kikk. |
|
Magne H.L.
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |