Bilder fra FREMO-treffet i Arendal 2006 |
Post Reply |
Author | |
Jon S.
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 24 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 17 mars 2006 at 22:48 |
Nå har jeg lagt ut de første (iallfall de tidligste) bildene fra treffet på min hjemmeside Mvh Jon S. |
|
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Jon! Takk skal du ha for at du forer oss som dessverre må jobbe i helgen, eller de som av andre grunner ikke kan delta, med bilder! Så får man håpe at turnusplanen min sammenfaller bedre med fremtidige FREMO-treff. Ha det gøy og lykke til på FREMO-treffet!
Edited by Roger - 18 mars 2006 at 08:25 |
|
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
ØyvindS
Viderekommen Joined: 03 november 2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 46 |
Post Options
Thanks(0)
|
Supert, Jon. Kanskje du kan lage en liten reportasje fra treffet og legge på MJwiki.no? mvh Øyvind Strøm MJwiki.no (kategoriredaktør) |
|
mvh Øyvind Strøm
|
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
Eller sende til Mj-bladet Eirik |
|
ØyvindS
Viderekommen Joined: 03 november 2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 46 |
Post Options
Thanks(0)
|
Eller begge deler?
|
|
mvh Øyvind Strøm
|
|
Bjørn R Larsen
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 864 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dersom noen fortsatt er lysten på å se bilder fra Arendalstreffet 2006, finnes det 23 bilder her: http://home.online.no/~bjornrl/arendal2006.htm En smakebit: |
|
aha
FREMO-forummedlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 254 |
Post Options
Thanks(0)
|
TomL
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 505 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei ! mange herlige bilder og motiv. Et par bilder gikk rett i hjertet, det var nr. 7 og 21. Utrolig inspirerende. Må si Fremo-gutta har gjort en fremragende jobb for hobbyen vår MJ-Hilsen Tom Lynga |
|
Det enkle er ofte det beste...
|
|
Mr Bridger
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Post Options
Thanks(0)
|
Supre bilder!!! Selv om ingen har tatt bilder av Grimstad...
|
|
Bjørn R Larsen
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 864 |
Post Options
Thanks(0)
|
Så, så..... Jeg tok drøyt 70 bilder og la ut 23. Jeg er helt sikker på at Grimstad er med på minst ett. Det skal nok ordne seg i løpet av kvelden! |
|
Mr Bridger
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Post Options
Thanks(0)
|
Da blir jeg kjempeglad vet du
|
|
Bjørn R Larsen
Post Options
Thanks(0)
|
Så var bilde nr. 24 på plass i albumet. Grimstad stasjon var denne gang plassert i enden av en gang, og det ga en helt egen ro å kjøre på denne linjen (til tross for at man så godt som alltid var forsinket på denne ruten... ). Her var man fjernt fra støyen og menneskemengden i det store lokalet. Stasjonen var også oppfrisket siden sist jeg så den (i Bergen høsten 2005) med blant annet stillverksstyring av alle veksler. |
|
Mr Bridger
Post Options
Thanks(0)
|
Flott. Tusen takk :) |
|
Pelle
Nettgruppen Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei.
Gladmelding fra webmaster: Det er nå endelig mulig å laste opp bilder i forumet igjen! Test på bilde lastet opp nå (bildet er tatt av Jon S.): Lykke til alle sammen! Hilsen Morten Pelle Korsmo Nettgruppen |
|
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |