Skal man ha sjans... |
Post Reply |
Author | |
jevistad
FREMO-forummedlem Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 1286 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 18 juli 2005 at 22:51 |
... til å få meldt på modulen sin til treffet på Hønefoss, må nok sanitærforholdene være iorden. Det er derfor nå bygget en privét til Foss-Eikeland. Den må nok ha et par strøk maling for å få innpass i stasjonsmiljøet, men slik den er nå gir den jo mening til uttrykket "hvit trelast" Jeg vet dessverre ikke hvordan privéten på Foss-Eikeland egentlig så ut, så jeg har hentet inspirasjon fra Sandå st. på Treungenbanen som ble bygget ca. 10 år tidligere (i 1:1) http://forsk.njk.no/stdb/f/7416-927-sandaa2_mpk2003.jpg Men jeg har "tilpasset" den til vestlandsklimaet med liggende kledning. I dette klimaet har det i "sommer" forøvrig vært ypperlig til å drive med ting innendørs. Edited by jevistad |
|
TomL
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 505 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Jon Einar ! Dette var da en sjarmerende liten bygning ! Flott laget ! Ja, det finnes ikke dårlig vær for oss som driver med mj MJ-hilsen Tom Lynga |
|
Det enkle er ofte det beste...
|
|
Wickerman
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jernbanemuset sitter med tegninger over stasjonene som ble registret ca 1980. Ble laget et bok for hver bane med disse tegningene. Har selv kopiert en del fra disse.
|
|
A matter of life and death
|
|
SveinR
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
|
-TUR-
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 278 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lekkert Jon Einar. Godt å se at noen bruker ferien til noe fornuftig
|
|
-TUR-
Tore Urvik |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |