Ødelagt mobile station? |
Post Reply |
Author | |
palminde
Nykommer Joined: 13 september 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 0 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 15 september 2008 at 12:22 |
Jeg har oppdaget gledene ved digital styring ved bruk av mobile station. Problemet var at jeg klarte å koble til den gamle analoge trasformatoren på skinnene mens mobile station fortsatt var tilkoblet. Den nye trafoen var ikke koblet til, men mobile station fikk nok inn noe strøm fra den gamle trafoen.
Når jeg nå kobler til mobile station, ser software ut til å fungere, men den viser hele tiden kortslutning i skinnegangen. Hvis jeg trykker stop, viser den lynsignal (kortslutning) i noen sekunder, før den kobler ut strømmen.
Noen som vet om dette kan ordnes uten å måtte sende det hele til Tyskland for reparasjon (koster jo en del å sende opp og ned).
|
|
Pål
|
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
Høres ut som du har brent utgangen på mobilen under feilkoblingen ja.
Foreslår at du kontakter Nils Gullhav. Fikser ikke han det så er det nok bare tyskland igjen...
Nils finner du her:
NILS" SMÅSERVICE
Driver med alt jeg får betalt for, såfremt jeg har lyst. +47 90 17 68 76 Eirik
Forøvrig er det min mening at det er nok veksler på Steinsnes |
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |