Helge's bane |
Post Reply | Page <12 |
Author | |
Helgejohan3
Veteran Joined: 20 november 2014 Location: Nederland Status: Offline Points: 783 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg tror ikke at det går men jeg skal se
|
|
Helgejohan3
Veteran Joined: 20 november 2014 Location: Nederland Status: Offline Points: 783 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det var genialt og det lot seg gjøre. Nå har jeg mellom 70-80 cm hvor togene kan passere.
|
|
Helgejohan3
Post Options
Thanks(0)
|
Nå Har jeg fulgt rådet ditt, Heine Pedersen. Jeg fikk til over 22cm lenger. Nå kan jeg parkere to tog paralellt i en lenge av 80cm. Jeg skal legge opp bilder.
|
|
H. Lindholm
Veteran Joined: 17 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1096 |
Post Options
Thanks(0)
|
Man kan bygge sin modelljernbane som man selv vil.
Allikevel er det noen ganger lurt å sette seg inn i hvordan og hvorfor forbildet er som det er. Av og til er det også lurt å høre på råd fra noen som åpenbart har betydelig mer erfaring enn man selv har. Rare greier det der, gitt..... |
|
Helgejohan3
Post Options
Thanks(0)
|
Har du sett sporet på siden min? Sporet ble for langt til at jeg fikk plass til hele sporet på bildet.
|
|
Helgejohan3
Post Options
Thanks(0)
|
Nå har jeg fjernet masse gamle bilder og oppdatert websiden til mer sånn den er nå. Jeg endret sporplanen en del, for siste gang, og fikk tresporsbane unntatt på ca 20cm der det bare er to spor. Resten er tre spor. Mye nytt å se.
|
|
bkv1
Veteran Joined: 19 desember 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 247 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ville det ikke vært lurt å ha den lille stasjonen borte ved flyplassen? Fin flyplass, forresten
-Bjørn |
|
Hilsen Bjørn
N-skala, Peco 55, Digikeijs DR5000, JMRI. Tysk diesel nyere tid |
|
Helgejohan3
Post Options
Thanks(0)
|
Det kommer stasjon der også, men den er enda mindre enn de to andre. Jeg skal ha tre stasjoner. Det kommer dobbeltspor med skinner og dobbeltspor med Faller Car System utenfor stasjonen, men det blir en veldig liten stasjon som jeg fikk i dag fra så får jeg ikke plass utenfor flyplassen så blir den nedenfor flyplassen og nærme.
Edited by Helgejohan3 - 11 juni 2015 at 00:40 |
|
Helgejohan3
Post Options
Thanks(0)
|
Er dette helt begynnerbane? Jeg har begrenset med plass.
|
|
Post Reply | Page <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |