NSB Design |
Post Reply |
Author | ||
Robert
Viderekommen Joined: 26 juli 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 20 oktober 2005 at 18:00 |
|
Skal B5 og B7 vognene få samme design som 69 settene? Er det noen som vet noe om dette?
Mvh Robert |
||
Wickerman
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Jeg vill tro de får samme farger som wlab-2 vognene har fått.
|
||
A matter of life and death
|
||
ben
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 139 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Jeg har sett en av sovevognene WLAB-2 i nydesign nede på Oslo S, tror det er Bergensnattoget den går i. Den nye designen er grei nok på 69-settene, men på den vognen, syns jeg (helt subjektivt og personlig) at det ble veldig glorete, og for lite tidløst, for mye linjer og streker, og ikke noe fint med knalloransje dører. Tror mange vogner etter hverandre i den designen blir veldig "sirkus". Som sagt er det min personlige mening, selv om jeg har hørt mange andre kommentere vognen på plattformen.
Ben-Sigvald |
||
thomas snare
Viderekommen Joined: 02 november 2004 Status: Offline Points: 46 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Saftsuppe
|
||
Wickerman
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Det går wlab-2 i den nye designen både i nattoget til Stavanger, Bergen og Trondheim. Sovevongene har også fått en opppusning innvendig Edited by Wickerman |
||
|
||
einjen
Veteran Joined: 17 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 1335 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hva er wlab2? bilde? |
||
--
Einar Næss Jensen Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk http://einarblog.homemade.no/einarblog |
||
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Sovevogn. Bilder av de nylakkerte finner du f.eks. her: http://f22.parsimony.net/forum41473/messages/107495.htm Eirik |
||
steloe
Nykommer Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 21 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Virkelig elegant etter bildet å dømme. Gleder meg til å se et helt togsett. Steinar |
||
Wickerman
Post Options
Thanks(0)
|
|
Det er sovevogn bygget i 1986/1987 i et antall av 20 stk |
||
|
||
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |