Omlitterering |
Post Reply |
Author | |
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 28 januar 2005 at 10:23 |
Hei! NSB har byttet logo (igjen), så da er det vel bare å starte med omlitterering av modell-materiellet sitt snart da..... Med fare for å fornerme designeren, tror jeg heller at jeg skal la sønnen min på 2 år få lov til å tegne den nye logoen på dekal-papir. -Det kan ikke bli noe verre ihvertfall..... |
|
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
Morten M
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 274 |
Post Options
Thanks(0)
|
Roger da - dette er bare nok en ny, liten tilnærming til EU. Speilvend logoen, så ser du at den tilslutt skal ende opp som Euro-symbolet.... Noe helt annet er spørsmålet om hvorfor i all verden.....
MB(akstreversk)H Morten |
|
Heine Pedersen
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 506 |
Post Options
Thanks(0)
|
Magne
Medlem i MJF Joined: 30 desember 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 81 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hva var galt med den forrige?
|
|
Magne
|
|
Heine Pedersen
Post Options
Thanks(0)
|
Hva er galt med den nye?
|
|
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei!
Det er nok bare en symbolikk på på det "bakstreverske", Heine |
|
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
Heine Pedersen
Post Options
Thanks(0)
|
Den nye logoen ser i hvertfall ut som den er på vei fremover (mot høyre), og det er vel et bedre signal å gi kundene.
Edited by Heine Pedersen |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |