Sporplanlegger for Mac |
Post Reply |
Author | |
royter
Viderekommen Joined: 20 desember 2014 Location: Norge Status: Offline Points: 32 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 januar 2015 at 19:59 |
Heisann...
Er som nevnt helt i startfasen på denne hobbyen. Har fått fatt i noe hardware, men tenker ikke investere for mye før jeg har en konkret plan ferdig for layout. Fant til min glede, Railmodeller for Mac. Men der skal det visst være noe på gang på AppStore? Har ikke sett noe ennå? Ellers har jeg bare demo utgaven som ikke får lagres. Det er jo ikke noen langsiktig løsning.... Noen som vet om en forholdsvis enkel, visuell planlegger som er god? Eller event hvordan det ligger an med RailModeller :-( Takker for tilbakemeldinger
|
|
Morten Jacobsen
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Bergen, Norge Status: Offline Points: 1113 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg har lagt ut litt om mine erfaringer i en
tråd her på forumet. Edited by Morten Jacobsen - 03 januar 2015 at 22:03 |
|
Morten Jacobsen (MJ)
H0 DC og norsk forbilde fra 1955-65 med islett av H0e, Digitrax DCC og FREMO |
|
royter
Viderekommen Joined: 20 desember 2014 Location: Norge Status: Offline Points: 32 |
Post Options
Thanks(0)
|
Da var RailModeller Pro for Mac, ute på App Store! Så får vi se hvordan det fungerer. Har troen :-)
Edited by royter - 09 januar 2015 at 08:51 |
|
einjen
Veteran Joined: 17 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 1335 |
Post Options
Thanks(0)
|
Førsteinntrykk: svært lovende, men forferdelig buggy. Og mangler en god del funksjoner. F.eks 3d-visning
|
|
--
Einar Næss Jensen Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk http://einarblog.homemade.no/einarblog |
|
einjen
Veteran Joined: 17 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 1335 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hm.
Nå er den borte fra app store.
|
|
--
Einar Næss Jensen Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk http://einarblog.homemade.no/einarblog |
|
royter
Post Options
Thanks(0)
|
Det er event. ikke overraskende..... Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har blitt "kastet ut" av programmet. Pluss at Mac´n låser seg. Det gjør den ALDRI ellers... Det er sikkert mye som blir fikset med en update.
|
|
Henning L
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1112 |
Post Options
Thanks(0)
|
De sier selv:
Temporarily unavailable2015-01-11 09:00 Due to ongoing issues RailModeller Pro was temporarily removed from sale in the Mac App Store. In the meantime we can offer you a license for the previous version 4.1 by sending us your iTunes receipt to support@railmodeller.com |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |