Blokkere bruker? |
Post Reply |
Author | |
EirikS
Veteran Joined: 23 februar 2010 Status: Offline Points: 449 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 30 oktober 2015 at 13:11 |
Finnes det muligheter for å blokkere brukere så man slipper å se innlegg og tråder som denne opptrer i? Kan ikke se at jeg finner slike valg?
Selv om jeg ikke er veldig aktiv til å skrive for øyeblikket, så bygger jeg fortsatt og liker å følge med. Slik det har vært i lang tid nå så er oversikten over siste innlegg fylt opp med totalt uinteressant pjatt, og forumet er på god vei til å bli totalt uinteressant. Mye av den spennende aktiviteten enten drukner i flommen, eller blir fraværende fordi ingen gidder skrive. |
|
Joelles modeller
Viderekommen Joined: 30 oktober 2015 Location: Nederland Status: Offline Points: 69 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hvordan lager jeg en webblogg å legge alt i?
|
|
Joëlles Modeller
|
|
SveinR
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
Post Options
Thanks(1)
|
På lik måte som du lager en ny tråd. Gå til forumets forside, deretter til Weblogger, så "ny tråd". Deretter legger du alle ny innlegg under denne webloggen, og ingen andre plasser. Ellers så både ditt og mitt innlegg en avsporing fra tråden og ikke noe som bør gjøres. |
|
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
|
bkv1
Veteran Joined: 19 desember 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 247 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg ønsker meg også en slik funksjon. Dette er gått for langt. Altfor langt.
Edited by bkv1 - 30 oktober 2015 at 19:14 |
|
Hilsen Bjørn
N-skala, Peco 55, Digikeijs DR5000, JMRI. Tysk diesel nyere tid |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |