byggesett i hus |
Post Reply |
Author | |||
einjen
Veteran Joined: 17 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 1335 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 24 mars 2006 at 00:16 |
||
Se der ja.....
Så nå får man begynne med bruksanvisningen da....... |
|||
--
Einar Næss Jensen Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk http://einarblog.homemade.no/einarblog |
|||
-TUR-
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 278 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Hei Einar! Godt å se at det bygging på gang! Jeg ser jo at dette et veldig tidlig bilde - men nevner det heller en gang for mye, enn at det ikke nevnes i det hele tatt... På bildet vises ingen støtter for banetraseen i horisontalplanet (kan det jo være at de er der - men det synes i såfall synes de ikke på bildet ). Det må du sørge for at er på plass. Hvis ikke disse støttene er på plass, vil sporet synke på midten etterhvert, og da kan man få problemer ved at det er et lite "hopp" ved enden... Og det er nå det er lett å gjøre noe med saken - får landskapet kommer |
|||
-TUR-
Tore Urvik |
|||
einjen
Veteran Joined: 17 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 1335 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Den ligger litt under bildekanten..... |
|||
--
Einar Næss Jensen Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk http://einarblog.homemade.no/einarblog |
|||
Henning L
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1112 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Cool! Blir det Østerdalens skoger, eller? En sånn en: Som vi prata om en gang? Jeg har bestilling inne selv, og Håmålvoll ligger an til å bli første modul. Den blir selvbygd, med ferdige endestykker. Bestilte like godt en kurvemodul og et ekstra sett endestykker... Så kanskje det blir Osøi... eller Lademoen... for det blir nok en Trondheimstrikk eller to, og hva er bedre enn en modul med både endestasjon for trikk og holdeplass for tog og på toppen av det hele Hobby-Shops første butikk, som lå her, sier folk som hevder å ha greie på det. (Edit: Ser at de gulblå trikkene er skiltet linje 2 - Lade... og da sto de jo ikke på voldsmindesløyfen. Hm. Kanskje skilte om. Og utforminngen er etter 1968 - Noen som vet om Hobby-Shop lå her ute da??) Nuvel. En ting av gangen. Tror jeg. Edited by Henning L - 24 mars 2006 at 09:59 |
|||
einjen
Post Options
Thanks(0)
|
||
Japp |
|||
--
|||
Henning L
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1112 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Da er det vel bare å øve seg på å bygge trær... |
|||
KnuT
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 364 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Her er en grei oppskrift for selvbygging av grantrær. Joe Fugate har også begynt å benytte en tilsvarende metode, og han kommer til å demonstrere dette på den nye DVDen som kommer i løpet av sommeren. Som dere skjønner - nå har jeg endelig lært meg å legge inn hyperlenker her på forumet måtte bare trene litt. Stor takk til den som tipset på en annen tråd! mvh KnuT se også min blogg om The Peavine & Santa Fe: riktignok bare i startfasen, men all begynnelse er vanskelig |
|||
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |