Arendal 2009 |
Post Reply | Page <12 |
Author | ||
Claes Lislerud
Redaksjon MJ-bladet Joined: 08 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 786 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
De er satt på bokstav for bokstav. De kommer fra Truck Line decals. |
||
Modellhilsen
Claes |
||
J-I Hansen
FREMO-forummedlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 675 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
http://home.online.no/~bjornrl/images/Arendal09/DSCF7322_800.jpg "-Selvsagt er ingen av disse for høye for tunnelen utover mot Ålgård! Jeg veit da vel for søren hva jeg driver med!" |
||
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Meget flotte bilder! Jeg strever med mitt speilreflekskamera med påstått makro-linse, å få tatt skikkelig næropptak. Hva slags kamera bruker du? |
||
Svein S
|
||
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Jeg aner en viss grad av sarkasme her Dr. Hansen...
Ellers må jeg si at jeg finner det litt pussig at akkurat dette bildet har funnet veien inn blandt Bjørn Runars ellers temmelig anleggsfokuserte bilder. Det er nesten så man skulle tro at fotografen visste hvem/hva han var i ferd med å dokumentere.
Eirik
"du er ikke paranoid når alle virkelig er ute etter deg" |
||
Når går toget fra Skråvika?
|
||
Bjørn R Larsen
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 864 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Takk! Jeg har et Fujifilm S9600, det er et ultrazoomkamera. Pleier for spøk å si at hele kameraet koster mindre enn enn ordentlig linse til et speilreflekskamera Det er ganske anvendelig (til mj-fotografering), med 10.7 X zoom og mulighet for 1 cm nærgrense. Men jeg synes ikke bildekvaliteten er i nærheten av hva et skikkelig speilreflekskamera kan prestere... |
||
Bjørn R Larsen
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 864 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Eller er det bare at fyren i bakgrunnen kom med fordi han sto der han sto - på sin post som Txp? |
||
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Såvidt jeg husker så het TxP på Rise på det tidspunkt bildet ble tatt Pål til fornavn og er ikke synlig på bildet
Eirik
|
||
Når går toget fra Skråvika?
|
||
Gert
Fremo og MjF medlem Joined: 22 september 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 11 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hei alle sammen.
Tusen takk alle sammen for en fantastisk helg i Arendal.
En til arrangørene for en kjempejobb, før, under og etter treffet.
Klarte ikke å reise hjem før tirsdag, årsak tog abstinens.
Stakk innom Togbutikken på veien hjem for å gire ned og
hvor det er hyggelig med en prat og handel.
Det ble messingbyggesett.
Ha en god påske alle sammen.
|
||
Med vennlig hilsen
Gert Brandsgård |
||
parnulf
Viderekommen Joined: 01 april 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 80 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hei Roger. Bokstavene er som nevnt fra TL-decals, og de er 1 mm høye. Jeg legger dem på plass med en tynn pensel og tannpirker. De blå trekantene er 2 mm striper skåret med vinkel på 60 grader. Da er en skarp skalpell svært nyttig. Edited by parnulf - 04 april 2009 at 12:23 |
||
Da er jeg på forumet, og for å bevise det, har jeg skrevet dette.
|
||
parnulf
Viderekommen Joined: 01 april 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 80 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Bilvogna til Claes var et av høydepunktene for meg...
Arnulf
|
||
Da er jeg på forumet, og for å bevise det, har jeg skrevet dette.
|
||
Oar"n
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 188 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Velkommen på forumet, Arnulf!
|
||
Hilsen
Roar Børte |
||
vetle1
Veteran Joined: 20 februar 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 169 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Her er en link til bildene mine:
Edited by vetle1 - 01 april 2009 at 22:58 |
||
Norsk, H0, likestrøm,1960, 1970, 1990-2006
Dovrebanen, Hovedbanen, Arendalsbanen, Sørlandsbanen mvh Vetle Forumet smalspor avd. Arendal |
||
Post Reply | Page <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |