Rundbane i 2 etasjer. |
Post Reply |
Author | |
Stian
Medlem i MJF Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 12 september 2010 at 17:59 |
Mamma mente at jeg burde ha et mj anlegg på romet der den ene døren til rommet mitt er. og da tenkte jeg at en rundbane ble litt for simpelt. så jeg tenkte at å lage 2 rundbaner. Men hvordan er det mulig å lage dette og kombinere det slik at man kan koble de sammen ved siden av hverandre senere?
Tips motas med takk |
|
Norsk matriell en gang på 60-70tallet
Mvh stian |
|
b e pedersen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1081 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det enkleste vil vel være:
- Fra langsiden på den ene går det et sidespor rett fram (fx mot høyre) - Fra langsiden på den andre går det et sidespor rett fram (da mot venstre ) - Kortendene (den høyre på den ene og den venstre på den andre ...) må lages like slik at de kan skrues sammen Sidesporene må selvsagt gå ut mot kortsiden i nøyaktig samme avstand fra langsiden. Du har da laget 2 stk seksjoner av et delbart anlegg |
|
Bjørn Egil
|
|
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
HVorfor rundbane i det hele tatt? Les siste nummer av MJ-bladet og hvordan engelskmennene løser dette med liten plass.
|
|
Svein S
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |