"Siste innlegg" fungerer dårlig |
Post Reply |
Author | |
Asgeir
Fremo og MjF medlem Joined: 12 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 755 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 19 januar 2013 at 13:04 |
Hei
Vet ikke om problemet er en innstilling på min maskin/webleser eller på forumet. Når jeg trykker på "se siste innlegg-knappen" kommer jeg som regel til et tidspunkt i fortiden (fra noen dager til flere uker). Jeg kommer til samme tidspunkt hvis jeg trykker "* siste innlegg". Dette gjentar en tid, før det plutselig fungerer - jeg kommer til siste innlegg, for så å henge seg opp på dette tidspunktet en stund. Sikrese måte for meg å se de siste innleggene i en tråd, er å klikke på "siste side" og scrolle nedover. Fungerer helt greit, men er litt irriterende. Jeg har ikke dette problemet på andre forum. Noen flere med lignende problem? Løsning? |
|
Asgeir
Bygger NSB og litt SJ 50-tallet |
|
Per Einar Orebe
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 333 |
Post Options
Thanks(0)
|
Har observert det sammwe problemet her. Ender som oftest på første av fler sider.
|
|
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hvor finner jeg "siste innlegg" hen? Jeg bruker "Aktive tråder" og "1 innlegg" (1 kan også være 2, 3 osv ettersom hvor lenge siden man var inne i den tråden). Det fungerer bra for meg, og håper ikke at jeg har gått glipp av innlegg med den metoden.
|
|
Svein S
|
|
Asgeir
Fremo og MjF medlem Joined: 12 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 755 |
Post Options
Thanks(0)
|
Den lille gule "Trekanten" helt til høyre, ved siden av tidspunktet for siste innlegg.
|
|
Asgeir
|
Pelle
Nettgruppen Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hm.
Dette er en standardfunksjon fra leverandøren av forumet. Ser i koden at den peker til siden for tråden og ikke spesifikt siste innlegg slik aktive tråder gjør.. Ser ut til å fungere når jeg prøver... Har nå bare prøvd med Firefox. Hvilke nettlesere bruker dere? |
|
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|
Asgeir
Post Options
Thanks(0)
|
Explorer 64-bit
|
|
Asgeir
|
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det eneste jeg ser av gul trekant til høyre, er en som det står "Til toppen" på når jeg fører musa over. Men for meg spilelr det liten rolle at jeg ikke finner den, for jeg er godt hjulpet av to andre måter, som sagt.
|
|
Svein S
|
|
Heine Pedersen
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 506 |
Post Options
Thanks(0)
|
Svein, din beskrivelse passer veldig bra til mobilversjonen av forumet. Den er litt forenklet i forhold til fullversjonen.
Edited by Heine Pedersen - 20 januar 2013 at 09:51 |
|
Morten Jacobsen
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Bergen, Norge Status: Offline Points: 1113 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg leser mest forumet på brett og telefonen og da er "siste innlegg" et utmerket hjelpemiddel, spesielt om jeg går inn via "Aktive tråder".
|
|
Morten Jacobsen (MJ)
H0 DC og norsk forbilde fra 1955-65 med islett av H0e, Digitrax DCC og FREMO |
|
Bhal
Medlem i MJF Joined: 05 november 2004 Status: Offline Points: 189 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg lever visst i en annen verden, for jeg har ikke noe "siste innlegg" noe sted.
Derimot har jeg øverst en liste kalt "nyeste innlegg i forum". Her vises de siste 10 innleggene som er skrevet, og når jeg klikker på et av disse havner jeg på det innlegget jeg har klikket på. Hva er det jeg ikke har skjønt? Kjører MIE9 under WIN7 på PC, er det derfor jeg har det så enkelt mvh Bjørn Hall i litt undrende modus
|
|
mvh
Bjørn |
|
ses
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg har heller ikke sett den knappen, som sagt. Men når jeg tok opp forumet i en litt annen visning enn den jeg vanligvis bruker, oppdaget jeg til slutt den lille gul/grå trekanten. Som sagt klarer jeg meg uten den, for det finnes fullgode alternativer. "Ale veier fører til ROm", som det heter. |
|
Svein S
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |