Automatisk innlogging? |
Post Reply |
Author | |
Espen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 12 januar 2006 at 17:25 |
Ser at jeg har haket av automatisk innlogging på forumet, men det skjer omtrent aldri at jeg ikke må logge meg inn igjen, etter at jeg har lukket ned , selv om maskinen ikke blir avskrudd.
Kjører med Mozilla Firefox, men har ikke peiling på om dette har noe å si. Andre med samme "problem" ? MVH Espen |
|
Dag Cato
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kjører Firefox selv og den logger alltid på for meg. Fikk et spørsmål
fra den til og begynne med om den skulle huske innlogginga eller noe
slikt. Svarte ja på det. Skulle jeg ha brukt en annen maskin i
mellomtida trykker jeg bare logginn ogden fikser saken.
|
|
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
|
Bjørn R Larsen
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 864 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja. Bruker to forskjellige PC"er, med hhv. IE5.5 og 6.0, og må "alltid" logge meg inn igjen på dette forumet. |
|
kness
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 719 |
Post Options
Thanks(0)
|
Logger jeg meg på med hjemme-pc, så husker den meg hele tiden. Men logger jeg meg på med en annen pc (og helt annen ip-adresse) så husker denne meg også hele tiden, men på hjemme-pc"en må jeg derimot logge inn på nytt igjen. Mulig forumet ikke liker samme bruker på to helt forskjellige ip-adresser? I såfall kan jo noen ha problemer om de får tildelt forskjellig ip ofte. Hilsen Kjetil |
|
Henning L
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1112 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er du logget inn fra én maskin og prøver å logge deg inn fra en annen maskin blir du sparket ut fra den første. Du kan altså ikke være logget inn to steder samtidig. mvh Henning L |
|
kness
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 719 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takk for info Henning. Jeg trodde først det var innført kverulantsperre på forumet..... Hilsen Kjetil |
|
Espen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
Post Options
Thanks(0)
|
OK, da er det sansynligvis der "problemet" ligger. Er nesten daglig inne på forumet fra pcen på jobb. Takker for info MVH Espen |
|
Henning L
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1112 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tja, noen har vel vært inne på tanken... selv er jeg ikke redd for høylytte rop om "Alarm!!". Klart, man kunne lagt inn et filter; De som bruker bestemte ord og uttrykk for ofte blir sparket ut for en tid. 31B, f.eks... Ser for meg et lite barometer øverst på sida, fra grønt til rødt, slik at brukerne selv kan følge med om de er for ufine for dette noe sarte forumet! mvh Henning L |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |