Feil på forumet ? |
Post Reply |
Author | ||
Espen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 27 januar 2010 at 22:43 |
|
God kveld
Øøøøøø, bildene på toppen av forumet kommer ikke frem når jeg bruker Firefox, men dersom jeg åpner forumet i IE er bildene der, men teksten er delvis borte. Noen som har peiling ? |
||
Mvh Espen
Oversjefsnestleder Fladjæren mj klubb avd 3 etage og MJBV Hovedkontor. Marklin Digital. |
||
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Jeg bruker Firefox, og hos meg synes bannerbildene. Men den krever Flash, så hvis det ikke er installert på din Firefox, så er nok det årsaken.
|
||
Svein S
|
||
Espen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Takker, skal ta en sjekk
|
||
Mvh Espen
Oversjefsnestleder Fladjæren mj klubb avd 3 etage og MJBV Hovedkontor. Marklin Digital. |
||
Pelle
Nettgruppen Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Takk for tipset. Ser at det ikke er en sjekk på Flash i forumkomponenten. Legger det til på bugfix-listen.
|
||
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
||
Henning L
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1112 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Jeg har gjort det sånn at jeg aktivt må klikke for å få opp Flash på min maskin, for å slippe all mulig flashanonnsens alle vegne. Dermed er toppen av alle mjf sine sider grå ... praktisk på jobb!
Teksten er forøvrig halvveis spist opp. Er det relatert til flash eller til fontbruken, eller kanskje til oppløsningen - 72 vs 96 px pr tomme? Kjip font, uansett ... Hvordan skal det være, egentlig? Det er sånn både i Opera, Firefox og Safari. (Mac) |
||
Henning L
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1112 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Forøvrig syns jeg man bør klare seg uten flash.
Edited by Henning L - 06 februar 2010 at 19:31 |
||
Pelle
Nettgruppen Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Grunnen til dette er trolig at filen er eksportert i et versjon som er høyere enn den Flash-versjonen du har. Hr du mulighet for å sjekke hvilken versjon du har? |
||
|
||
Svein_H
Fremo og MjF medlem Joined: 22 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 2110 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Jeg har hatt den topplogoen der i lang tid (både IE og Firefox) og har akkurat oppdatert Flash uten at det hadde noe å si, så grunnen ligger nok en annen sted... Svein A |
||
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside |
||
Pelle
Post Options
Thanks(0)
|
|
Jeg fant feilen, og den er nå rettet. Det kan hende at denne flashen er i bufferet hos enkelte slik at den gamle vises, men prøv da f.eks CTRL+F5 i nettleseren for å tømme minnet.
|
||
|
||
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |