Forsiden |
Post Reply |
Author | |
MY1201
FREMO-forummedlem Joined: 08 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 811 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 20 mars 2009 at 10:24 |
Er det bare jeg som har unormalt stor forside?
|
|
Magne H.L.
Norsk, dansk og det som er artig. |
|
steppen
Veteran Joined: 30 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 215 |
Post Options
Thanks(0)
|
I Firefox her hos meg ser den normal ut.
|
|
Mvh Stein
|
|
Svein_H
Fremo og MjF medlem Joined: 22 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 2110 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg har også Firefox, men de siste dagene har forum-"kolonnen" falt ned og ligger nå på høyde med MJ-børsen og kommende utstillinger, kanskje det er det han mener..?
Svein |
|
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside |
|
MY1201
FREMO-forummedlem Joined: 08 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 811 |
Post Options
Thanks(0)
|
Forumkollonen har sunket nedover og så er det mye luft mot høyre og nedover.
Jeg bruker Vista med IE om det er til hjelp. Edited by MY1201 - 20 mars 2009 at 23:33 |
|
Magne H.L.
Norsk, dansk og det som er artig. |
|
steppen
Veteran Joined: 30 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 215 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ahh.. Ser det nå, men har ikke tilgang til å feilsøke det nærmere. Regner med at Pelle ser dette snart..
|
|
Mvh Stein
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |