Feil med meldingstjenesten? |
Post Reply |
Author | |
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 08 februar 2008 at 10:38 |
Jeg lurer på om det er noe feil med meldingstjenesten til særskilte personer (PM). Jeg har for flere dager sider sendt to PM til moderatorer uten å fått svar.
|
|
Svein S
|
|
vetle1
Veteran Joined: 20 februar 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 169 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kansje postkassa er full?
|
|
Norsk, H0, likestrøm,1960, 1970, 1990-2006
Dovrebanen, Hovedbanen, Arendalsbanen, Sørlandsbanen mvh Vetle Forumet smalspor avd. Arendal |
|
Jan Frelin
Viderekommen Joined: 17 juni 2007 Location: Sweden Status: Offline Points: 72 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jag fick ett meddelande härom dagen och det verkar ha gått bra!
|
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei!
Det er ikke registrert noen feil med "PM" bruken. Det det tidvis er problem med er funksjonen "send e-post" fordi brukerene som skal motta eposten ikke har adressen de har angitt lengre, eller at kontoen er full. Tilsvarende gjelder dersom man abonnerer på temaer eller forumrom. Forumadmin får en del epost på kontoen sin som bare er varsler om meldinger som ikke kan sendes/leveres brukerene i mellom.
Når det gjelder Sveins "problem" så er svaret på det ganske enkelt at moderator har last første melding, men foreløpig ikke andre melding.
Årsaken er at det har vært temmelig hektisk den perioden som har gått siden disse PM"ene ble sendt; Arbeidsgiver har krevd sitt, En butikk skal drives, en nettbutikk skal oppdateres og ikke minst har begge forumets moderatorer vært avgårde på Nürnbergmessen fra torsdag og til i går...
Det å skrive et og annet innlegg på forumet i et ledig øyeblikk har gått an, men Sveins henvendelse er noe mer kompleks, og har krevd litt mer tid enn hva har vært til rådighet akkurat disse 8-9 dagene. Men jeg vet temmelig sikkert at Svein kommer til å få svar så fort moderatoren her om kort tid får beina på bakken igjen
Eirik
|
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
Så har alt fått sin naturlige forklaring. :-)
Et ønske for framtiden: Når moderatorene er funksjonelt fraværende fra forumet flere dager i strekk, tror jeg det ville vært lurt med en liten varsel til folket om dette på et passende offisielt sted, slik at forventningene til mulige reaksjoner blir realistiske. Eller har jeg oversett noe?
|
|
Svein S
|
|
Dag Cato
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nå er det vel dette første gangen begge moderatorene har vært funksjonelt fraværende over flere dager. At det ikke ble varslet skyldes flere ting:
Delvis var det forventet fra vår side at vi skulle kunne overvåke forumet til en viss grad, noe som etterhvert viste seg ikke mulig da Tyskland ikke er like godt utbygd med trådløse nettverk som Norge er. Delvis fordi klimaet i forumet har vært, og fremdeles er av en slik art at vi tør forlate forumet for en periode uten at vi automatisk frykter krigslignende tilstander. Hva gjelder henvendelser til oss henviser jeg til punkt 1 over. Ellers er jeg sikker på at de fleste aksepterer at det kan gå noen dager før svar kommer. Hadde fraværet derimot vært over en lengre periode ville vi sett til at alternative tiltak hadde vært satt i gang. |
|
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |