Et par feil? |
Post Reply |
Author | |
Jon S.
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 24 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 07 november 2004 at 13:07 |
Hei! Jeg har problemer med "Aktive emner". Når jeg velger denne, sier forummotoren at "Du har ingen aktive emner siden ditt siste besøk..." og så kommer dato og klokkeslett da jeg SIST logget meg på. Altså: "Aktive emner" viser bare nye emner som legges inn etter at jeg har logget meg på... Er dette en feil, eller er der en innstilling jeg ikke har funnet? En annen ting som ser ut til å være feil, er at det ikke er noen link under teksten "Medlemsliste" oppe til høyre. Linken er derimot på ikonet for "Medlemsliste", så funksjonen mangler ikke, men siden man kan klikke på teksten på de andre mulighetene i samme området er dette litt irriterende... Mvh. Jon S. |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |