Feil på forumet ... |
Post Reply | Page <12 |
Author | |
EirikS
Veteran Joined: 23 februar 2010 Status: Offline Points: 449 |
Post Options
Thanks(0)
|
Etter laaang ferie ser jeg at alt fortsatt er halvferdig.
|
|
EirikS
Veteran Joined: 23 februar 2010 Status: Offline Points: 449 |
Post Options
Thanks(0)
|
Og nå kommer det feilmeldinger om man prøver å bruke "aktive tråder" også.
Dermed er forumet også slitsomt å lese i også, skrivingen ble kuttet ut etter forrige f**kup som ikke er fikset. |
|
Kjell H.
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2479 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg får opp denne feilmeldingen i dag når jeg prøver å gå inn på "2-skinne".
Server Error in Forum Application
An error has occurred while executing SQL query on database. Please contact the forum administrator. Support Error Code:- err_mySQL_get_topics_data File Name:- forum_topics.asp Error details:- Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers [MySQL][ODBC 3.51 Driver][mysqld-5.1.62-community]Error writing file 'C:\Windows\TEMP\MY13B6.tmp' (Errcode: 28) |
|
Claes Lislerud
Redaksjon MJ-bladet Joined: 08 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 786 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nå funker active topics igjen i hvertfall. |
|
Modellhilsen
Claes |
|
webmaster
Administratorgruppen Joined: 05 desember 2010 Status: Offline Points: 72 |
Post Options
Thanks(0)
|
Skyldtes at disken var full. Rydder opp i denne nå.
|
|
webmaster
Post Options
Thanks(0)
|
Vedr. spørsmål om endret layout på ipad etc så er dette meningen. Dette fordi en del har etterpurt større skjermbilde med færre menyvalg etc på mobile enheter.
Det er alltid noen som er uenig i slikt. Skal se på muligheten for å ha et alternativt område å gå til dersom man ønsker standard visning. Jeg har dessverre ikke så mye tid til å utvikle nye løsninger på, og det har vært en del jobb "bak kulissene" etter systemkrasjet før sommeren.
|
|
webmaster
Post Options
Thanks(0)
|
List gjerne opp i punktform hva som ikke er ferdig i dine øyne, så skal jeg se om det er noe som kan prioriteres eller ordnes. Dessverre er det ikke mulig å gjenopprette gamle tråder da dette var en av de få dataene som var ugjenkallelige.
|
|
Post Reply | Page <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |