Stian Goes FREMO! |
Post Reply |
Author | |
Stian
Medlem i MJF Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 07 mars 2013 at 16:07 |
Driver å putler på med FREMO modulene mine som jeg har hatt liggende en stund nå.
Den ene har deltatt på treff på Nærbø i 2010, der ble det konkludert at noe drastisk måtte gjøres med sidesporet som var på den. så jeg prøvde å få en fornuftig løsning, men det funket ikke skikkelig, så nå har jeg funnet ut at denne blir en normal streknings modul. Her er noen bilder.
Slik så den ut i 2010 før det første landskapet kom på. Sånn ser den ut etter 2 forsøk på å bygge landskap. Må vekte ned der veien skal være mens det limes.... Slik ser den ut nå. Fortsettelse følger |
|
Norsk matriell en gang på 60-70tallet
Mvh stian |
|
SveinR
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
Post Options
Thanks(0)
|
Får vi se denne på treff på Jæren til høsten da?
|
|
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
|
Stian
Medlem i MJF Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vi bør jo det da. var der den var første turen og
|
|
Norsk matriell en gang på 60-70tallet
Mvh stian |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |