Red Mountain Railroad |
Post Reply |
Author | |
Mr Bridger
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 04 juni 2011 at 23:22 |
Jeg forsøker meg på noe så spenstig som å starte på nok et H0-anlegg i tillegg til Grimstadbaneanlegget, så får vi se hvor smart det er ... Første bygning er iallefall ferdig bygget og detaljert!
Edited by Mr Bridger - 05 juni 2011 at 14:04 |
|
EFP&CO
Medlem i MJF Joined: 22 november 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 135 |
Post Options
Thanks(0)
|
-og me venter spent på bilder..
Oddvar
|
|
Gospeltrain
|
|
Stian
Medlem i MJF Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
Post Options
Thanks(0)
|
Amerikansk anlegg da?
Blir spennende å følge med på! |
|
Norsk matriell en gang på 60-70tallet
Mvh stian |
|
Mr Bridger
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det blir nordamerikansk H0n3! Bildet ligger i øverste post
|
|
olavm
Viderekommen Joined: 03 desember 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 115 |
Post Options
Thanks(0)
|
Stilig!!
Hvilket byggesett var utgangspunktet, eller har du scratchbygget stasjonen?
|
|
OlavM
|
|
Mr Bridger
Post Options
Thanks(0)
|
Det var et byggesett i laserskjært tre fra www.railroadkits.com
|
|
Mr Bridger
Post Options
Thanks(0)
|
Dette prosjektet skrider svært så sakte fremover, men etter at jeg har flyttet til Tønsberg ser det nå ut til å bli amerikansk smalspor på hobbyrommet hjemme. Første lok til min fiktive bane er nå dekalert (kan man skrive det?) og klart for innsats Loket er "møkkifisert" av undertegnede, men med god hjelp og guiding av en kamerat i IPMS-miljøet.
|
|
KnuT
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 364 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vakkert, Tore
Takk for at du deler med oss andre! |
|
Mr Bridger
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
halvors
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 787 |
Post Options
Thanks(0)
|
Herlig Tore
Her er noe spennende i emning! Lykke til med all moroa du skal ha her fremover. Hilsen Halvor |
|
Morten Jacobsen
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Bergen, Norge Status: Offline Points: 1113 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dette blir flott.
|
|
Morten Jacobsen (MJ)
H0 DC og norsk forbilde fra 1955-65 med islett av H0e, Digitrax DCC og FREMO |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |