Snarum stasjon - tegninger |
Post Reply |
Author | |
Morten Jacobsen
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Bergen, Norge Status: Offline Points: 1113 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 13 juli 2015 at 21:57 |
Jeg har et papp byggesett av Snarum stasjon fra Highmoor Scale Models liggende, men er ikke kar om å finne byggetegningene etter flere flyttinger. Kan noen sende meg en kopi eller legge ut en link til dokumentet?
|
|
Morten Jacobsen (MJ)
H0 DC og norsk forbilde fra 1955-65 med islett av H0e, Digitrax DCC og FREMO |
|
Svein_H
Fremo og MjF medlem Joined: 22 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 2110 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg har det samme byggesettet uåpnet hjemme, kan se hva jeg får til når jeg kommer hjem fra jobb om ingen andre kommer meg i forkjøpet.
|
|
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside |
|
Svein_H
Fremo og MjF medlem Joined: 22 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 2110 |
Post Options
Thanks(0)
|
Har sendt deg en mail med vedlegg. Hvis du ikke mottar den får du si fra, da har jeg sendt til feil Morten...
|
|
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |