Er bananplugger ut? |
Post Reply |
Author | |
studenten
Viderekommen Joined: 27 juli 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 153 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 juni 2008 at 22:14 |
Et kjapt søk i nettbutikkene viser ingen treff på "banan" eller "plugg". Jobber med Thomas-anlegget på verandaen i dag og trenger flere bananer (as in "hun" og "han" for å skjøte ledninger). Er det sukkerbiter eller loddetinn som har tatt over funksjonen?
|
|
Har du ikke begge beina på bakken, kan du ikke gå.
|
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vil tro du finner dem i nettbutikken til Amundsen hobby. Bananplugger har vel først og fremst vært "Märklinistenes" koblingsvåpen, mens likestrømsfolket har tydd til diverse klemkoblinger.
Fleischmann har f.eks. produktene 6940 og 6941 som er hhv. fordeler og ledningsforlenger i sitt sortiment.
Ellers er jo lodding en solig og grei tilkoblinsmetode for faste tilkoblinger.
Eirik
|
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
studenten
Viderekommen Joined: 27 juli 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 153 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jepps, har sett forskjellige ting hos "likestrømfolket", så kanskje jeg burde konvertere (les: avansere). Takk for rask respons!
Øyvind |
|
|
|
aha
FREMO-forummedlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 254 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei,
2 søk på nettet ga dette:
Hvis det var noe slikt du var på jakt etter da?
Arne
|
|
studenten
Post Options
Thanks(0)
|
Igrunn perfekt, bortsett fra at de krever man oppgir personnummer for å bestille Men jeg tror jeg finner en løsning, forresten har jeg ordna meg Percy også - 4 tog!
|
|
|
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
Du trenger ikke oppgi personnummeret ditt når du bestiller fra Norge.
Eirik
|
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
studenten
Post Options
Thanks(0)
|
Godt mulig, men fikk ikke ordna meg profil på Modellhobby uten å skrive inn personnr.
|
|
|
|
Ørjan
Fremo og MjF medlem Joined: 06 november 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 818 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bare skriv 000000000 der hvor personnummer skal være...
har ordnet det selv. Og fikk da beskjed siden jeg var fra norge skulle vi bare legge inn "nuller".
|
|
Mvh
Ørjan Utne Kor går toget idag?? |
|
studenten
Post Options
Thanks(0)
|
Takk for tipset!
|
|
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |