Brytere stillverk |
Post Reply |
Author | ||||||||
ØysteinF
Medlem i MJF Joined: 25 august 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 160 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 13 oktober 2009 at 21:10 |
|||||||
Leter etter brytere for stillverk. (De man legger tog/skifte vei med, dvs fjærbelastet til senter)
Noen som vet om noe?
mvh
Øystein
|
||||||||
Terje Reiss
Nykommer Joined: 06 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 25 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||
Electrade i Sandefjord.
|
||||||||
Terje Reiss
|
||||||||
TomL
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 505 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||
Elfa
Tom Lynga
|
||||||||
Det enkle er ofte det beste...
|
||||||||
øystein lb
Veteran Joined: 02 august 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 378 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||
elfa har det og får og hvere snill så skal jeg si vare nr.
|
||||||||
ØysteinF
Medlem i MJF Joined: 25 august 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 160 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||
Fin bryter, men ser ikke ut til at denne er fjærbelastet til senter?
|
||||||||
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||
Joda Øystein. Den er det selv om bildet viser en bryter som ikke er det.
når "on" står i parentes (on)-off-(on) indikerer det at bryteren er fjærende tilbake fra on stilling.
En bryter med betegnelsen on-off-on ville derimot blitt stående i på-stilling og versjonen on-off-(on) ville blitt stående i ene på-stilling, men vært fjærende i motsatt på-stilling.
Eirik
|
||||||||
Når går toget fra Skråvika?
|
||||||||
ØysteinF
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||
Aha, jeg hang meg nok litt opp i bildet. |
||||||||
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |