Märklin CS3 |
Post Reply |
Author | |
Robert
Viderekommen Joined: 26 juli 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 08 mars 2019 at 15:46 |
Har oppdatert CS3en min i dag.
Kom hjem, starter opp, men STOP knappen vil ikke gå av. Lyser rødt. Får da ikke kjørt noen tog. Hva er feilen? Alt funket før oppdatering. |
|
steinel
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2016 Location: Norge Status: Offline Points: 823 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei.
Jeg har oppgradert min CS3 også, men opplevde ikkenoe problem. Så jeg har dessverre ikke noe svar. Hvis du er på Facebook, finnes det flere gode Märklingrupper der. Hvis du ikke er på Facebook, kan jeg godt spørre for deg. Stein
|
|
Robert
Viderekommen Joined: 26 juli 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei.
Takk for svar. Har fått orden på det nå. |
|
steinel
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2016 Location: Norge Status: Offline Points: 823 |
Post Options
Thanks(0)
|
Flott.
Fortell, kan være nyttig for andre |
|
Torbjørn
Viderekommen Joined: 16 juli 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 90 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oppdateringer er skumle saker. PC'en min oppdaterer seg selv uten å spørre meg, og gjerne på verst tenkelige tidspunkt. Og ofte er det noe som ikke virker etter oppdateringen som var i orden før.
Oppdaterte min Märklin CS2 i helgen, og menyene er fulle av tysk (flaks for meg at jeg forstår litt av det). |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |