PC planleggings verktøy |
Post Reply |
Author | |
Bekebernd
Nykommer Joined: 20 januar 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 0 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 20 januar 2010 at 21:26 |
Hei,
Er det noen som kan anbefale et planleggings verktøy for PC(anleggs planlegging)?
Har også planer om et veggmontert anlegg (settes på høykant når ikke i bruk) - tips, linker og triks mottas med takk!!
Hilsen ny medlem!
|
|
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg bygget et vippbart anlegg en gang i tiden. Kanskje beskrivelsen av det kan gi deg noen ideer. Vippeanordningen er omtalt et stykke ned på denne nettsiden: Vippbart anlegg 1968-70 |
|
Svein S
|
|
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei!
Noen anbefalinger for sporplansprogrammer finner du i denne tråden, og for vippbare anlegg, viste Svein en genial konstruksjon i denne tråden.
Lykke til!
|
|
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
LokoJon
Medlem i MJF Joined: 12 mars 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 219 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei !
Vil du ha et enkelt planleggingsprogram, kan jeg anbefale Anyrail, det er enkelt å lære og gir deg de fleste funksjoner. Gå på www.anyrail.com og last ned demo, for siden å kjøpe en lisens og full funksjonalitet for ca kr. 350,-.
Her er noen eksempler på enkle sporplaner jeg har laget:
Dersom du vil se en smart vippeløsning, sjekk denne tråden på forumet:
Håper noe av dette er til hjelp !
|
|
Hilsen fra
LokoJon - Besøk oss på Facebook: Jonsdalen & Omegn - Lag din sporplan med Anyrail.com - Enkelt og bra ! |
|
LokoJon
Medlem i MJF Joined: 12 mars 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 219 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, Roger kom meg akkurat i forkjøpet
|
|
Hilsen fra
LokoJon - Besøk oss på Facebook: Jonsdalen & Omegn - Lag din sporplan med Anyrail.com - Enkelt og bra ! |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |