Stor dekoder lite lok |
Post Reply |
Author | |
Bjørn O Ø
Viderekommen Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 20 november 2004 at 15:44 |
Har endelig fått tilbake mitt lille skiftelok (Di 5) fra rep. Men når kåpa på loket skal på blir det alt for trangt Dekoderen er Lenz 511LE. tror jeg, ser ut til at dekoderen er 1-2mm for lang Er det noe som kan gjøres med dekoderen,understellet eller kåpa??? Eller er det mindre dekoder å få tak i??? Jeg ble anbefalt den dekoderen som sitter i Mvh Bjørn Olav |
|
Bjørn Olav
|
|
Gunnar Larsen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 14 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Bjørn Olav! Har du plugget dekoderen i NEM-kontakten, eller har du loddet den inn? Uansett så kan du fjerne det lille kretskortet og lodde de 4 ledningene rett på dekoderen. Da burde det bli god plass i lengden. Jeg har brukt Tran / CT DCX74D i flere n-lok. Den er bare 13 X 9 X 1,5. Mvh Gunnar |
|
Mvh
Gunnar Larsen |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |