Flåmsbana i N-skala: Dekaler? |
Post Reply |
Author | |
N-oldus
Nykommer Joined: 18 januar 2011 Location: Norge Status: Offline Points: 82 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 12 februar 2013 at 20:06 |
Hei hei
Jeg vurderer å få spesialbygget Flåmsbana i N-skala. Totalt 4 x El 17 og totalt 12 vogner. Han som eventuelt skal bygge dette overlater til meg å fikse dekaler hvis jeg ønsker det - noe jeg strengt tatt har null peiling på. Er det noen som har gode råd om hvordan jeg går frem? Noen som har tips til bedrift/person som eventuelt kan lage alle riktige dekaler for Flåmsbana i N-skala? I samme slengen kan det nevnes at jeg også vurderer en bestilling på et Di 3 lok med matchende vogner (5-7 stk.) type det som gikk i Norge på 70-tallet. Alle tips om om dekaler mottas med stor takk :-) |
|
Med Vennlig Hilsen
Geir Ødegård "Common sense isn't so common..." |
|
RuneH
Veteran Joined: 04 mai 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 285 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei!
Jeg har allerede bestilt en del "private" dekaler i N-skala hos electrade, deriblant El 17 i N-skala: http://www.electrade.no/ Dersom du går inn på N-skala og deretter dekaler, kan du nederst på siden siden sende en forespørsel om de kan levere de dekalene du er på jakt etter. Når det gjelder El 17 i N-skala kan du ta en titt på denne linken: http://forum.mjf.no/forum_posts.asp?TID=7199&title=nsb-el-17-2221-2232-et-nytt-norsk-lok-i-nskala |
|
Mvh
Rune H |
|
Pelle
Nettgruppen Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Post Options
Thanks(0)
|
Scandinavian Miniatures lager også dekaler, og de bør kunne fikse dekaler til hele Flåmsbanesettet til deg da disse har blitt produsert i H0.
|
|
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|
N-oldus
Nykommer Joined: 18 januar 2011 Location: Norge Status: Offline Points: 82 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takker dere begge så mye for hjelpen :-)
|
|
Med Vennlig Hilsen
Geir Ødegård "Common sense isn't so common..." |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |