N-skala messingbyggesett |
Post Reply |
Author | |
OMK
Nykommer Joined: 09 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 0 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 26 november 2004 at 14:04 |
Jeg er egentlig helt "grønn" i MJ-sammenheng, men har lyst til å prøve meg på å bygge vogner og lok i messing. Ser på forumet at noen bygger seg flotte modeller. Men hvor får jeg tak i byggesett her i Norge. Har leita på nettet og spurt i noen forretninger uten å komme noe lenger. H0 kan vel skaffes, men jeg vil helst fortsette i N skala.
|
|
Odd M. Kvam
|
|
conrail
Nykommer Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 8 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Odd hvis du kjører europeisk har vel sikkert weinert noe,selv kjører jeg amerikansk,der har de jo ganske mye, sjekk modelrailroader.com,har ikke noe adr på weinert desverre N-skala er gøy hilsen Stener |
|
S.W
|
|
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
OMK
Nykommer Joined: 09 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 0 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takker for tips. Har vert inne på siden til Weinert Modellbau og konstaterte at tysken fra skoletida har "rusta" stygt, så jeg skrev ut det jeg fant av intr for å studere det i ro og fred. Det så ikke ut til at de har så mye i N-skala. Har en to-akslet flatvogn liggende ubygd, noe som skal være kjøpt fra 2mmSA. Begyner vel på den i løpet av vinteren, så får jeg leite litt mer, har ingen hast siden anlegget bare finnes som en kladd til ei historie foreløpig. Skal bygge norsk med Raumabana og historia til Lesja jernverk som utgangspunkt for en lokalhistorisk fortolkning. Jernverket var borte lenge før bana ble anlagt. Men det er fremtidens anlegg. Enn så lenge bygger jeg etter fri fantasi i papp og det jeg har liggende.
|
|
Odd M. Kvam
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |