Innloggingsproblemer |
Post Reply |
Author | |
Bjørn R Larsen
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 864 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 juli 2005 at 22:00 |
Jeg får ikke logget meg inn på Forumet når jeg bruker IE6. Det har stort sett fungert tidligere, men for noen dager siden sluttet det helt å virke. Jeg får bare denne "klare" meldingen hver gang jeg prøver:
Ikke Innloggingen var vellykket Jeg har sjekket at tillatelsen til småkakene er satt, og jeg har ikke endret innstillingene på PC"en i løpet av de siste dagene. Dette innlegget er derfor lagt inn via Opera. Der fungerer det meste.... Noen som har noen gode ideer? |
|
thomas snare
Viderekommen Joined: 02 november 2004 Status: Offline Points: 46 |
Post Options
Thanks(0)
|
Prøv og slette alle kaker og informasjonskapsler og slikt. Det pleier og fungere etter det |
|
admin
Administratorgruppen Joined: 30 oktober 2004 Status: Offline Points: 69 |
Post Options
Thanks(0)
|
Undertegnede opplever også dette fra tid til annen. Den eneste forklaringen jeg har fått som synes å ha noe for seg, er at det oppstår et problem med cookies/informasjonskapslene. Som Thomas sier, er førstehåndsløsningen å slette informasjonskapslene, i IE6 enten via "Verktøy" - "Alternativer for Internett" - "Slett informasjonskapsler" i menyen for Midlertidige Internett Filer. Det finnes også en mindre drastisk løsning, nederst på forsiden av forumet er det en link som heter "Slett informasjonskapsler satt av dette forum". Jeg har ikke prøvd den selv enda, men den er vel verdt er forsøk ved inloggingsproblemer. mvh Lars
|
|
Bjørn R Larsen
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 864 |
Post Options
Thanks(0)
|
Innlogging ble igjen gjort mulig når jeg hadde slettet alle informasjonskapslene. Takk, Thomas Linken "Slett informasjonskapsler satt av dette forumet" ble prøvet først, men det hjalp ikke noe... |
|
gunwes
Viderekommen Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 70 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg har hatt liknende problemer i de to siste dagene med "ikke innlogging var vellykket", men det synes helt tilfeldig, for fem minutter senere virker det igjen uten at jeg har endret på innstillingene. Er forummotoren ustabil, elller hva...
|
|
gw
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |