Full innboks? |
Post Reply |
Author | |
webmaster
Administratorgruppen Joined: 05 desember 2010 Status: Offline Points: 72 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 18 september 2012 at 22:29 |
Det har dessverre blitt litt kluss med lisensen på forumet, noe som har resultert i fulle innbokser og begrenset mulighet for å bruke bilder i innlegg.
Dette skyldes at MJF naturlig nok har en enkeltlisens, men at jeg har lagt en prøve på oppgradering et annet sted på samme server. Forumet oppgraderes på onsdag og disse feilene skal da være rettet. Jeg beklager sterkt at dette har skjedd! Dette har ikke hendt tidligere når jeg har kjørt to parallelle forum på samme domene så det er nok noen endringer i programvaren jeg ikke har satt meg inn i. Edited by webmaster - 07 februar 2013 at 00:11 |
|
webmaster
Administratorgruppen Joined: 05 desember 2010 Status: Offline Points: 72 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nå skal forumet være oppgradert og innboksene ha større kvote.
Oppasting av bilder skal nå også være i orden. Les fremtidig oppdatert status og legg kommentarer til oppgraderingen i tråden http://forum.mjf.no/forum_posts.asp?TID=7135&FID=20&PR=3&title=oppgradering-av-forumet Edited by webmaster - 20 september 2012 at 20:41 |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |