Ikke tilgang til varslede meldinger |
Post Reply |
Author | |
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 11 april 2010 at 15:50 |
Jeg her fått e-post om at jeg har fått privat melding, men når jeg forsøker å gå inn i den, nektes jeg tilgang. Går jeg direkte til meldingsboksen, så finnes det heller ingen ny melding der. Dette er lenka som ikke gir meg tilgang: http://forum.mjf.no/pm_message.asp?ID=7617
Egnetlig kunne jeg sendt en PM direkte til administrator eller lignende om dette, men jeg finner ikke noe sted man gjør det på dette forumet. I tilfelle er den godt gjemt. Kanskje en idé å legge en slik adresse el.l. lett tilgjengelig? |
|
Svein S
|
|
Snikkaren
Medlem i MJF Joined: 11 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 716 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sjekk medlemslista, og under A står admin.
Enig at PM til viktige personer på Forumet burde være lett tilgjengelig....
|
|
Ove
No problem is so big or so complicated that it can't be run away from! - Charles M. Schulz |
|
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
Halvannen time senere kom det en ny slik melding, men den fungerte som den skulle. Det var fra samme avsender. Jeg tror derfor saken er løst rent praktisk for min del, men kanskje Webmaster kan ha nytte av denne informasjonen.
|
|
Svein S
|
|
a[c]e
Medlem i MJF Joined: 12 april 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 178 |
Post Options
Thanks(0)
|
ses: På mange forum er det mulig for avsender å slette meldingen inntil den er lest av mottaker. Da vil man motta en slik mail, men meldingen er kanskje slettet av avsender før man har fått lest den!
Har selv opplevd lignende og da var det jeg nevner forklaringen :) Edited by a[c]e - 12 april 2010 at 22:00 |
|
ace@samlerforumet.net
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |