Full PM innboks hos moderatorer! |
Post Reply |
Author | |
a[c]e
Medlem i MJF Joined: 12 april 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 178 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 04 september 2009 at 19:34 |
Jeg har forsøkt å sende PM (Privat melding) til flere moderatorer i dag, men får dessverre ikke lov til det siden "personen har overskredet tillatt antall PM i innboksen"..
Kan noen av moderatorene vennligst slette unna gamle meldinger, eventuelt fikse slik at denne begrensningen ikke gjelder moderatorer? Hadde vært fint med mulighet til å ta kontakt med de ansvarlige når man lurer på noe |
|
ace@samlerforumet.net
|
|
Dag Cato
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg tror det er noen innstillinger som må endres. Min innboks er full etter kun 5 meldinger. . . . . . . .
|
|
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
|
admin
Administratorgruppen Joined: 30 oktober 2004 Status: Offline Points: 69 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dessverre ser det ut til at foreningen fortsatt har valgt en gratisutgave av forumsoftwaren, og i den utgaven lar dets eg dessverre ikke gjøre å øke antallet PM til fler enn 5... Da må i så fall foreningen investere i en premiumutgave av forumsoftwaren om vi skal få gjort noe med det problemet...
Mvh
Eirik
-Admin
|
|
Dag Cato
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
|
jevistad
FREMO-forummedlem Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 1286 |
Post Options
Thanks(0)
|
Min er 780% full, ikke verst
|
|
steppen
Veteran Joined: 30 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 215 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kvitteringen sier "Web Wiz Forums Premium Edition Single Instance Brand Free License" og kostet foreningen 249.99 USD. Ikke noe freeware her, nei. |
|
Mvh Stein
|
|
steppen
Veteran Joined: 30 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 215 |
Post Options
Thanks(0)
|
Alle misforståelser er oppklart.
Jeg har pratet med Eirik, og han viste meg ganske riktig at det står "Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.61 [Free Express Edition]" i bunnen her. Grunnen er at softwaren leveres som en installasjonspakke uavhengig av hvilken versjon (Edition) vi skal kjøre, og vi har ikke aktivert oss som Premiumforumeier enda. Denne aktiviseringen er en prossess som flere må samarbeide om. Den er underveis, og i løpet av ettermiddagen skal vi være tilbake med "riktig" grense for antall PMer. Dette til informasjon! Edited by steppen - 05 september 2009 at 15:24 |
|
Mvh Stein
|
|
a[c]e
Medlem i MJF Joined: 12 april 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 178 |
Post Options
Thanks(0)
|
Good good!
Da forsøker jeg igjen senere |
|
ace@samlerforumet.net
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |