Forumet og bildeopplasting |
Post Reply |
Author | |
jevistad
FREMO-forummedlem Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 1286 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 31 mars 2008 at 22:27 |
Jeg får ikke legge inn bilder i forumet i kveld, dette gjelder også i fotoalbumet.
Ser ut som andre får det til, er det noe galt med mine rettigheter igjen?
En annen pussighet er at jeg later til å være den eneste aktive bruker, noe jeg har liten tro på.
|
|
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg er også eneste påloggede bruker, men jeg får lastet opp bilder.
|
|
Svein S
|
|
Pelle
Nettgruppen Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det kan ha vært noe som hang på serveren akkurat da. kan du forsøke igjen?
Test på opplasting av bilde.. ..Ser ut til å gå greit her. Send melding til forumadmin om det er noe med rettighetene hos deg hvis du fortsatt ikke får lastet opp bilde. |
|
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|
Bjørn R Larsen
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 864 |
Post Options
Thanks(0)
|
Men listen over aktive brukere er det ihvertfall noe feil med. Det er bare en selv som står som innlogget bruker, og alle vises som søkeroboter...
|
|
morten.h
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1363 |
Post Options
Thanks(0)
|
......masse er feil......ikke får jeg svart på PM,ikke får jeg lastet opp bilder og i tillegg er jeg eneste bruker på forumet....slik har det vært hos meg siden søndag...... få dette fikset asap,fredig snakka....
|
|
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.) Morten Hagen |
|
jevistad
FREMO-forummedlem Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 1286 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg får fortsatt ikke lastet bilder direkte opp i forumet, men nå får jeg i hvertfall "lov" til å linke direkte til bilder på mitt eget nettsted.
Får fortsatt heller ikke laste opp bilder til fotoalbumet Edited by jevistad - 02 april 2008 at 15:29 |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |